Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 13:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Måske lidt ot og så alligevel ikke? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hejsa...

Knægten har lige fået bærbar computer men her mens han ikke var hjemme, skulle jeg da lige se hvad den "duede til" på film/lyd siden, og jeg må sige at jeg er overrasket. "dyret" er udstyrret med en 20.1 tommer skærm med en meget god betragtningsvinkel ca 170 grader, og film er rigtig godt at se på den. Som om det ikke skulle være nok, så har man fra Acer´s side monteret 2 RIMELIGE stereo ht i fronten OG en "sub" i bunden og jo, det virker faktisk ikke så tosset endda, med mindre man skruer helt op, så kan ht forvringe en del. Derudover er der monteret et eller andet tv kort i den med mulighed for at se både analog og digital tv, alt efter hvor man er og hvad man ønsker. Så skulle man stå og overveje at skifte sin stationære pc ud for at spare plads og slippe af med et hav af ledninger så må jeg sige at Acer 9800 er et rigtig godt bud. Alm spil og så videre klarer den lige som "alle andre" det er ikke dét der gør den spændende, men derimod lyden og den store skærm som er herlig at se en film på. Dog skal det siges at den nok nærmere går under ketegorien"slæbbar" med sine næsten 8 kg.!

 

 

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Ja, 20'1 tommer skærm er ikke så lidt endda !

At kalde den slæbbar, er vel næsten en underdrivelse.

Nosferatu



__________________
"iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:

Ja, 20'1 tommer skærm er ikke så lidt endda !

At kalde den slæbbar, er vel næsten en underdrivelse.

Nosferatu

 

 

Ja den er "lidt" stor og det er endnu heller ikke til at få en taske til den, men som sagt så slæber man ikke så meget rundt på den, eller jeg ville i alle tilfælde ikke gøre det. Men når så dét er sagt, så er det alligevel ikke fordi det er SÅ galt da det er widescreen. Så har den jo fået et "dask i toppen"

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 442
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

ja bærbar er smart, de bærbar jeg har haft det er godt nok 15år siden så der er vel sket lidt med holdbarheden men de stod af efter et par år men det er også 15 år siden, ak det var gråtoner og ingen lydkort 8 ram 0g 66 mhz 

 

jeg har Tænkt på når mit gamle hakkebræt afgår ved døden så skal jeg også ha en bærbar igen nu hvor de er blevet til at betale sig til, så der er vel ikke andet at sige end at køb du en også

Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Carstong skrev:

ja bærbar er smart, de bærbar jeg har haft det er godt nok 15år siden så der er vel sket lidt med holdbarheden men de stod af efter et par år men det er også 15 år siden, ak det var gråtoner og ingen lydkort 8 ram 0g 66 mhz 

 

jeg har Tænkt på når mit gamle hakkebræt afgår ved døden så skal jeg også ha en bærbar igen nu hvor de er blevet til at betale sig til, så der er vel ikke andet at sige end at køb du en også

 

 

Nøjedes med at "låne" hans når han ikke er hjemme, hans gamle far har sg ikke så mange penge til den slags "pjat"...15000 synes jeg han sagde at han måtte smide i "røven" af den. Men forstår godt hvis du vil have en når engang din nuværende ikke kan mere. Husker godt fordoms tid med gråtoner og så videre, men det må jeg sige efter at have set denne at det er FORTID...

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

OFF-TOPIC!

Er I rar selv at runde emnet af?

Takker

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes