Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 21:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: "Hakker" i fronten (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 30 Juli 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Hej

Ved godt at det måske ikke er det helt rigtige sted at lave den her tråd, men kan ikke uploade billede andre steder. 

Jeg er ved at kigge på brugt effektforstærker, og jeg har fundet en denon POA-2800, men den har nogen grimme hakker i fronten. er det noget man kan lave selv? eller kan man få det lavet til en rimlig pris?

Moderator: Tråd rykket til en mere passende kategori

Til top Vis HAK!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HAK!

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Tror ikke der er det vilde at gøre ved det - du må i gang med sprittushen eller mors sorte neglelak...

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Juli 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv overvejet at spartle det ud og slipe på det, også sætte tape på det der ikke skal males (Denon loget. etc.) og spary male resten...tror at I det ville bliver bare nogenlunde pænt?

og en ting til. Hvor meget mener I at den er værd?

brianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Tror også sagtens at du kan spartle fronten ud, og så male den igen. Så er den da i det mindste til at holde ud at se på... Mht gensalgsværdi efter en sådan operation, tjaaaa, ved ikke hvad der er værst: en forstærker med hakker i fronten, eller en repereret front...

Hvad den er værd, kan være svært at svare på, især fordi den ikke er særlig flot holdt..

Hvad forlanger han for den??

mvh

Til top Vis brianm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brianm Besøg brianm's Websted

HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

mørch skrev:

Hejsa

Tror også sagtens at du kan spartle fronten ud, og så male den igen. Så er den da i det mindste til at holde ud at se på... Mht gensalgsværdi efter en sådan operation, tjaaaa, ved ikke hvad der er værst: en forstærker med hakker i fronten, eller en repereret front...

Hvad den er værd, kan være svært at svare på, især fordi den ikke er særlig flot holdt..

mvh

han vil ha' 2100kr., men vil højt give 2000kr.

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Det synes jeg er for meget, du skal ned under 1500,-
Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Enig, det er en halvgammel sag som heller ikke var speciel dyr som ny, og sådan som den ser ud ville jeg sige max. 1200 kr.

HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Enig, det er en halvgammel sag som heller ikke var speciel dyr som ny, og sådan som den ser ud ville jeg sige max. 1200 kr.

Når du siger at det er en halv gammel sag hvor gammel er det så?

Sæglerne ved det ikke, men han mener at den er ca. 8 år

HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

HAK! skrev:
mørch skrev:

Hejsa

mvh

han vil ha' 2100kr., men vil højst give 2000kr.

så laver jeg lige det om igen...til højst 1200kr.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Uha, du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at den min. er 10 år gammel, men det kan være andre er mere sikre.
Hvis jeg ikke tager helt fejl kom den vist frem i 89-90 så den kan godt være rigtig gammel.

Btw. min helt personlige holdning er at den samtidigt ikke lyder ret godt.

MikeAalborg
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 01 August 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Hejsa

En rigtig god måde, at tjekke alder på: søg i google groups og find den første post hvor amp´en optræder - i dette tilfælde 9 oktober 1992 - unægteligt noget mere end 8 år!!

Mit råd: en hærget amp har nada gensalgsværdi, så alt andet lige er pengene tabt når/hvis behovet for en ny amp opstår. Uanset hvad, vil det altid være en hærget (og måske (af dig)nødtørftig rep amp). Ville du købe en bil der så sådan ud? Vidner det ikke om, at ampen enten har været en tur på gulvet, eller har fået nogle gevaldige hug? Find noget andet - og bedre - til samme pris: hvis du ikke har brug for de optimistisk opgivne japaner-wat, kan en fx en brugt Audio 60 (forløberen for Doxa 70) erhverves indenfor samme prisramme - og dét er en RIGTIG hifi-amp... som du i øvrigt med rimelighed kan holde pengene hjemme på den dag du ønsker nyt..

Mvh
MikeAalborg

Til top Vis MikeAalborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MikeAalborg

HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 August 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

MikeAalborg skrev:

Hejsa

En rigtig god måde, at tjekke alder på: søg i google groups og find den første post hvor amp´en optræder - i dette tilfælde 9 oktober 1992 - unægteligt noget mere end 8 år!!

Mit råd: en hærget amp har nada gensalgsværdi, så alt andet lige er pengene tabt når/hvis behovet for en ny amp opstår. Uanset hvad, vil det altid være en hærget (og måske (af dig)nødtørftig rep amp). Ville du købe en bil der så sådan ud? Vidner det ikke om, at ampen enten har været en tur på gulvet, eller har fået nogle gevaldige hug? Find noget andet - og bedre - til samme pris: hvis du ikke har brug for de optimistisk opgivne japaner-wat, kan en fx en brugt Audio 60 (forløberen for Doxa 70) erhverves indenfor samme prisramme - og dét er en RIGTIG hifi-amp... som du i øvrigt med rimelighed kan holde pengene hjemme på den dag du ønsker nyt..

Mvh
MikeAalborg

er det den her model du tænker på: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45405151

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 01 August 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

HAK! skrev:
MikeAalborg skrev:

Hejsa

Mvh
MikeAalborg

er det den her model du tænker på: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45405151

Det må være den, og du skal ikke tage dig af de 60 watt, den kan meget mere end de antyder, hvis altså den er bygget op på ca. samme måde som DOXA 70, som vidst nok er en meget gedign svend, med en godt dimisioneret strømforsyning.

Hvis du synes den er lidt for dyr, kunne en NAD 216thx også være en mulighed (ca. 1500 kr. max), den har også rigtigt godt med power.

Hvilke højttalere skal den spille med?

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

MikeAalborg
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 01 August 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

HAK! skrev:
MikeAalborg skrev:

Hejsa

Mvh
MikeAalborg

Jep - har selv haft et par stykker gennem tiden

Mvh
MikeAalborg

Til top Vis MikeAalborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MikeAalborg

HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 August 2006 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der ved hvordan en Audio 60 gør det sammen med dali blue 6006??

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes