| Forfatter |
|
HAK! Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 30 Juli 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ved godt at det måske ikke er det helt rigtige sted at lave den her tråd, men kan ikke uploade billede andre steder.
Jeg er ved at kigge på brugt effektforstærker, og jeg har fundet en denon POA-2800, men den har nogen grimme hakker i fronten. er det noget man kan lave selv? eller kan man få det lavet til en rimlig pris?
Moderator: Tråd rykket til en mere passende kategori 
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke der er det vilde at gøre ved det - du må i gang med sprittushen eller mors sorte neglelak... 
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv overvejet at spartle det ud og slipe på det, også sætte tape på det der ikke skal males (Denon loget. etc.) og spary male resten...tror at I det ville bliver bare nogenlunde pænt?
og en ting til. Hvor meget mener I at den er værd?
|
| Til top |
|
| |
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Tror også sagtens at du kan spartle fronten ud, og så male den igen. Så er den da i det mindste til at holde ud at se på... Mht gensalgsværdi efter en sådan operation, tjaaaa, ved ikke hvad der er værst: en forstærker med hakker i fronten, eller en repereret front...
Hvad den er værd, kan være svært at svare på, især fordi den ikke er særlig flot holdt..
Hvad forlanger han for den??
mvh
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
mørch skrev:
|
Hejsa
Tror også sagtens at du kan spartle fronten ud, og så male den igen. Så er den da i det mindste til at holde ud at se på... Mht gensalgsværdi efter en sådan operation, tjaaaa, ved ikke hvad der er værst: en forstærker med hakker i fronten, eller en repereret front...
Hvad den er værd, kan være svært at svare på, især fordi den ikke er særlig flot holdt..
mvh
|
|
|
han vil ha' 2100kr., men vil højt give 2000kr.
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det synes jeg er for meget, du skal ned under 1500,-
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig, det er en halvgammel sag som heller ikke var speciel dyr som ny, og sådan som den ser ud ville jeg sige max. 1200 kr.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| Enig, det er en halvgammel sag som heller ikke var speciel dyr som ny, og sådan som den ser ud ville jeg sige max. 1200 kr. |
|
|
Når du siger at det er en halv gammel sag hvor gammel er det så?
Sæglerne ved det ikke, men han mener at den er ca. 8 år
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAK! skrev:
mørch skrev:
|
Hejsa
mvh
|
|
|
han vil ha' 2100kr., men vil højst give 2000kr.
|
|
|
så laver jeg lige det om igen...til højst 1200kr.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha, du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at den min. er 10 år gammel, men det kan være andre er mere sikre.
Hvis jeg ikke tager helt fejl kom den vist frem i 89-90 så den kan godt være rigtig gammel.
Btw. min helt personlige holdning er at den samtidigt ikke lyder ret godt.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
MikeAalborg Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
En rigtig god måde, at tjekke alder på: søg i google groups og find den første post hvor amp´en optræder - i dette tilfælde 9 oktober 1992 - unægteligt noget mere end 8 år!!
Mit råd: en hærget amp har nada gensalgsværdi, så alt andet lige er pengene tabt når/hvis behovet for en ny amp opstår. Uanset hvad, vil det altid være en hærget (og måske (af dig)nødtørftig rep amp). Ville du købe en bil der så sådan ud? Vidner det ikke om, at ampen enten har været en tur på gulvet, eller har fået nogle gevaldige hug? Find noget andet - og bedre - til samme pris: hvis du ikke har brug for de optimistisk opgivne japaner-wat, kan en fx en brugt Audio 60 (forløberen for Doxa 70) erhverves indenfor samme prisramme - og dét er en RIGTIG hifi-amp... som du i øvrigt med rimelighed kan holde pengene hjemme på den dag du ønsker nyt..
Mvh MikeAalborg __________________ Mvh
Mike
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
MikeAalborg skrev:
|
Hejsa
En rigtig god måde, at tjekke alder på: søg i google groups og find den første post hvor amp´en optræder - i dette tilfælde 9 oktober 1992 - unægteligt noget mere end 8 år!!
Mit råd: en hærget amp har nada gensalgsværdi, så alt andet lige er pengene tabt når/hvis behovet for en ny amp opstår. Uanset hvad, vil det altid være en hærget (og måske (af dig)nødtørftig rep amp). Ville du købe en bil der så sådan ud? Vidner det ikke om, at ampen enten har været en tur på gulvet, eller har fået nogle gevaldige hug? Find noget andet - og bedre - til samme pris: hvis du ikke har brug for de optimistisk opgivne japaner-wat, kan en fx en brugt Audio 60 (forløberen for Doxa 70) erhverves indenfor samme prisramme - og dét er en RIGTIG hifi-amp... som du i øvrigt med rimelighed kan holde pengene hjemme på den dag du ønsker nyt..
Mvh MikeAalborg
|
|
|
er det den her model du tænker på: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45405151
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAK! skrev:
MikeAalborg skrev:
|
Hejsa
Mvh MikeAalborg
|
|
|
er det den her model du tænker på: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=45405151
|
|
|
Det må være den, og du skal ikke tage dig af de 60 watt, den kan meget mere end de antyder, hvis altså den er bygget op på ca. samme måde som DOXA 70, som vidst nok er en meget gedign svend, med en godt dimisioneret strømforsyning.
Hvis du synes den er lidt for dyr, kunne en NAD 216thx også være en mulighed (ca. 1500 kr. max), den har også rigtigt godt med power.
Hvilke højttalere skal den spille med?
|
| Til top |
|
| |
MikeAalborg Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAK! skrev:
MikeAalborg skrev:
|
Hejsa
Mvh MikeAalborg
|
|
|
|
|
|
Jep - har selv haft et par stykker gennem tiden
Mvh MikeAalborg __________________ Mvh
Mike
|
| Til top |
|
| |
HAK! Forum Bruger

|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved hvordan en Audio 60 gør det sammen med dali blue 6006??
|
| Til top |
|
| |