| Sendt: 09 August 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er en del af Amarican serien. Ofte bliver der en del overskuds sange til overs efter man har lavet en CD, en del bliver sorteret fra. Det er fra denne sortering, kunne jeg forestille mig, de stammede. Der ligger et kæmpe uhørt matriale.
Amarican serien var en fortolkning af sange produceret af andre.
Mvh.
|