| Forfatter |
|
Nixon Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået tilsendt en DALI SWA12 subwoofer af en fra Sjælland og pakken er stadigvæk ikke dukket op. Pakken var afsendt i mandags og nu er der gået 5 dage uden noget aktivitet. Vi har begge to efterlyst pakken, men der vil sikkert gå noget tid inden postdk får taget sig sammen til noget initiativ. Track & Trace nummeret viser, at pakken var læsset på lastbilen, men derfra er der ikke andet.
Nogen der har prøvet det samme sure æble?
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps en enkelt gang, der fandt en lager medarbejder den ved et tilfælde. Måske spiller de fussball med dem om fredagen?  . Jeg har også været ude for at danske fragtmænd glemte en pakke i en lastbil så den fik et par ture frem og tilbage mellem land og by i et par dage. Den blev også fundet af en på deres lager. Men der sker jo af og til sådan noget, så det er bare at krydse fingrene og håbe på det bedste - men jeg kan da anbefale dig at bruge telefonen og få ringet til postdk, det plejer at gå lidt hurtigere på den måde. Håber i finder den!
|
| Til top |
|
| |
Monkeyboy Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har prøvet at pakken var forsøgt afleveret hjemme hos mig, men det var ikke lykkedes posten at efterlade en seddel. Jeg fandt kun ud af det ved at spørge på posthuset. På track-and-trace stod den også markeret som om, den var på vej til omdeling, og man kunne ikke se at den bare lå på posthuset og ventede. Så moralen er - spørg på posthuset.
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja med postdanmark kan der gå noget tid.
De har bare ikke styr på hvad de laver.
De har kun overlevet forbi de har haft monpol i mange år.
Du skal være heldig hvis den kommer frem.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monkeyboy skrev:
| Så moralen er - spørg på posthuset. |
|
|
Det er faktisk et rigtig godt råd du kommer med der. Jeg har oplevet masser af variationer af "varen er kommet". F.eks. der ligger en seddel i min postkasse, uden at der står noget på den?? - prøvet med 3 seddler uden der stod noget på den = 3 pakker  . Prøvet at der ikke lå noget, men at jeg vidste der burde = 2 pakker  . Så fik vi vist nyt postbud
|
| Til top |
|
| |
Monkeyboy Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 184
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep - og husk "tracking-nummeret" for at søge på navn og adresse - det kan virkelig ikke lade sig gøre 
God jul i øvrigt
|
| Til top |
|
| |
Nixon Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker...Og ja, glædelig jul til alle. Bare nedern at holde jul, når ens Hi-Fi udstyr ikke er på plads
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at forsvare PostDK...Men husk også på at pakkemængden vel 4dobbles her i julen, så fejl har nok endnu større mulighed for at forkomme..
Glædelig jul 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
|
Ikke for at forsvare PostDK...Men husk også på at pakkemængden vel 4dobbles her i julen, så fejl har nok endnu større mulighed for at forkomme..
Glædelig jul 
|
|
|
Det er ikke så meget et spørgsmål om fejl - det er et spørgsmål om længere forsendelsestid, og det har faktisk aldrig været nyt. Det er endda således at PostDK selv informerer om hvor og hvornår tidspunktet er bedst såfremt at man skal være nogenlunde sikker på at modtage noget inden jul - det er bare ikke altid foreneligt med folks tålmodighed 
Og så slemme er PostDK ikke (at nogle bude ikke er så dygtige som andre, kan bedst sammenlignes med alt andet ude i samfundet) - fragtmændene er meget værre. Vi har endnu ikke haft pakker som er forsvundet i PostDK´s varetægt - helt det samme kan vi desværre ikke rigtigt sige om fragtmændene. Det "fedeste" eksempel var i Oktober - på en uge forsvandt der to projektorer og en harddisk-optager __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
phan2m Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har oplevet det samme. det var en rotel surround processor fra audiosound. pakken blev registeret hos mit lokale posthus, dagen efter blev den scannet ind og kastet på en lastbil til min rute. men pakken blev aldrig afleveret den dag. jeg tænkte, at de nok ikke kunne nå at levere den. så den ville nok dukke op dagen efter, troede jeg. det skete bare ikke. jeg ringede så til posthuset og brokkede mig. Det viste sig så, at de ikke viste hvor pakken var blevet af. De undskyldte mange gange, det var aldrig sket før, at en pakke var forsvundet hos dem på den måde.
da jeg ringede til audiosound for, at oplyse om problemet, blev de stik tosset. for det var anden gang i den måned, at de havde mistet en dyr pakke hos det samme posthus.
Nå men de kunne desværre oplyse mig om, at de ikke kunne sende mig en nye, før de havde fået pengene fra postdk. så jeg måtte vente 1 måned før der kom lyd i stuen :(
jeg håber på at du får en god jul trods alt og at problemet løser sig hurtigt !
mvh
Claes
|
| Til top |
|
| |
Kristian T Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
phan2m skrev:
|
da jeg ringede til audiosound for, at oplyse om problemet, blev de stik tosset. for det var anden gang i den måned, at de havde mistet en dyr pakke hos det samme posthus.
Nå men de kunne desværre oplyse mig om, at de ikke kunne sende mig en nye, før de havde fået pengene fra postdk. så jeg måtte vente 1 måned før der kom lyd i stuen :(
mvh
Claes |
|
|
Undskyld, men det er da en elendig service.... Hvorfor skal kunden vente 1 måned til butikken har fået penge af PostDK?
Altså butikken bude have sendt dig en ny pakke og selv bøvlet med PostDK bagefter. Skulle du alligevel modtage pakken afviser du den da bare...
/Kristian
|
| Til top |
|
| |
phan2m Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 24 December 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kristian T skrev:
phan2m skrev:
|
mvh
Claes |
|
|
Undskyld, men det er da en elendig service.... Hvorfor skal kunden vente 1 måned til butikken har fået penge af PostDK?
Altså butikken bude have sendt dig en ny pakke og selv bøvlet med PostDK bagefter. Skulle du alligevel modtage pakken afviser du den da bare...
/Kristian
|
|
|
hm ja det kan du ha ret i, jeg var også noget gnaven. men jeg er nok for god af mig til at brokke mig. man kan jo sige, at det er jo heller ikke deres skyld, at nogle mennesker er for lang fingeret.
|
| Til top |
|
| |