| Forfatter |
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=3669
| Xindak XA 8800MNE 200w klasse A |
|
| Xindak xa 8800 MNE monoblokke |
|
|
Xindak XA 8800 MNE monoblokke på 200 watt i klasse A. Krafværk som har total kontrol over dine højttalere. Dyb stram bas som du sjældent har hørt. Sættet vejer 48 kg (24 pr side) Fysisk ikke stort. kr kun 19.000 kombiner dette med Xindak 3200 forforstærker til kr 4.800 og du får et super sæt der giver et lybillede med stor højde, kontrol og sammenhæng.
| 200W. kl.A!????????
Kan ikke rigtig se om den er på størelse med en middelstor familie bil eller så'n inden for normale effekttrin's størelse???????.. hvis det første? så tjoooo...
Gad vide hvor meget af de 200W. der VITTERLIGT ER! Kl.A.??
Når jeg tænker på hvor varme en Gravety bliver med sine "kun" 100W og min ZAPZolute 75 W. også!... sååå 200W.!!!!!???? 
Har selv prøvet at brokoble et par 50W. Zap kl.A... ergo = 200W.. (i teorien) DET! gik ikke så godt i længden, og jeg tvivler på at jeg fik reelt 200W. i rigtig Kl.A ud af det det.. uanset om den så brændte af den ene af dem! hvad den faktisk desverre gjorde efter en tid..... (det selv om der blev monteret et par PC. kølere i...
Nogen der ved nogle FACTS om disse amps???
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den skal da nok ha 200 W, men jeg tvivler på om de alle er klasse A. Så vidt jeg ved kører hverken Krell eller Audio Research så højt i ren Kl A. De ville jo også skulle bruge et halvt kulfyret kraftvarmeværk til at levere strømmen 
Men den spiller garanteret ganske godt og er da osse meget pæn at se på.
Xindaks hjemmeside skrev:
| Because XA8800MN is a current negative high power Class A amplifier, the sound of this unit is very thick, mellow, sweet and warm with high transparency and high speed. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder meget voldsomt..
har selv lige fået en klasse A forstærker på 2 x 50 og den blir skisme VARM!!!!
__________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror det er en røver, også taget prisen i betragtning...
Størrelse / kg forhold nok også...
Ved det ikke...
De rimelig tosset de kineusere...
|
| Til top |
|
| |
Tusindfryd Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 21 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan da godt lave kl.a i de høje watt, hvis strømforsyningen kører kl.a og trinnet bruger pnp transer skulle det vel nok kunne lade sig gøre....
Mine to små super lækre chip-forstærkere har da første klasses strømforsyning med en såkaldt tube-chip.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville ikke være første gang at et produkts specifikationer ikke helt lever op til hvad salgannoncen lover __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
|
Den skal da nok ha 200 W, men jeg tvivler på om de alle er klasse A. Så vidt jeg ved kører hverken Krell eller Audio Research så højt i ren Kl A. De ville jo også skulle bruge et halvt kulfyret kraftvarmeværk til at levere strømmen 
Men den spiller garanteret ganske godt og er da osse meget pæn at se på.
Xindaks hjemmeside skrev:
| Because XA8800MN is a current negative high power Class A amplifier, the sound of this unit is very thick, mellow, sweet and warm with high transparency and high speed. |
|
|
|
|
|
Beskrivelsen lyder som en sukkersød frugtkage med varm chokoladesovs, velbekomme
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Deres hjemmesider antyder en hvilestrøm på 0,3A for hver transistor, hvor der sidder 12 stk. Eller også er det 0,3A for hele udgangen. Men i første fald nærmer vi os 50Watt klasse A. Det vil den blive noget varm af.
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 17 Maj 2007 kl. 01:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusindfryd skrev:
|
Man kan da godt lave kl.a i de høje watt, hvis strømforsyningen kører kl.a og trinnet bruger pnp transer skulle det vel nok kunne lade sig gøre....
Mine to små super lækre chip-forstærkere har da første klasses strømforsyning med en såkaldt tube-chip.
|
|
|
Undskyld....men????
|
| Til top |
|
| |