Hurtig skrev:
NO påstår jo som bekendt at strømmen løber hurtigere gennem Deres kabler end i andre kabler. Det kan jo være strømmen bliver forvirret, fordi den løber så hurtigt gennem NO kablet   . |
|
|
Ahhh, Langsom, min yndlingsprügelknabe (når du selv ber' om det! - ellers ikke)
Yeps, og fænomenet kaldes for "propagation".
Ikke noget, der er omfattet af det pensum, du har gennemgået på din uddannelse, men derfor behøver det vel ikke nødvendigvis være forkert eller ikke-eksisterende...?
Der kunne jo, trods alt, være ting, du despitivt en god uddannelse endnu ikke har kendskab til...?
Eller er vi igen ovre i, at en uddannelse fra en højere, dansk læreanstalt er lig den uendelige skønhed, der matematisk ligger i begrebet definitivitet?... som den dag idag stadig blot er et begreb i et lukket system, der ikke kan bevise sig selv
Eller er vi blot (igen) ovre i den gamle, efterhånden ret udokumenterede sang om, at der ikke er forskel på kabler...?
Som eksempel kan nævnes, at det var en blatant amatør, der i sin tid designede Noah's Ark, hvor det var professionelle folk af nyere tid, der designede Titanic. Blup-blup...
Og så har jeg endda været rigtig, rigtig flink, denne gang
Anyway, du kan altid få et validt "hint", hvis du vil. Og det ved du også godt
Sorry, jeg har sq alvorligt talt svært ved at forstå din fastklamren til noget, der reelt blot er en "steppingstone" til den virkelige verden...
Uddannelsesmæssigt har du én af verdens bedste værktøkskasser.
Hvorfor kommer du ikke noget værktøj i den?
Du har alle muligheder for det...