| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har været ude for et lille uheld hvor noget af min maling er skallet af på min Rotel RSP-1068 forstærker. Så ville jeg høre om man evt. kan male den over og hvilket slags maling man kan bruge. Den er helt ny og jeg tror aldrig jeg for den solgt den igen i den tilstand  Håber nogle kan hjælpe på forhånd tak
|