| Forfatter |
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem forhandler egentlig gode gamle McIntosh?
Jeg ved godt, at PS Audio er importører, men deres hjemmeside er ikke videre informativ.
Nogen der ved det?
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Hvem forhandler egentlig gode gamle McIntosh?
Jeg ved godt, at PS Audio er importører, men deres hjemmeside er ikke videre informativ.
Nogen der ved det?
|
|
|
www.ktradio.dk
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
-KP- skrev:
Brian7500 skrev:
|
Hvem forhandler egentlig gode gamle McIntosh?
Jeg ved godt, at PS Audio er importører, men deres hjemmeside er ikke videre informativ.
Nogen der ved det?
|
|
|
www.ktradio.dk
|
|
|
Det var da et bud ja. Tak for det.
Andre? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
miibmiib Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://topsoundhifi.dk
__________________ Pro-ject Debut 3. Pro-ject Phonobox 2. Grado SR80. ShureE3C. TrekStor Vibez. MeizuM6.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brian.
Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem.
Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det input.
Hvad med længere vest over?
Ingen forhandlere der? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hej Brian.
Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker.
Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det? |
|
|
Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer.
Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller.
Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?
|
|
|
Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte.
Mvh. |
|
|
Det lyder bøvlet.
Nå ja du har haft en Mac... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?
|
|
|
Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh. |
|
|
Det lyder bøvlet.
Nå ja du har haft en Mac... |
|
|
Ja bøvlet? Total bøvlet!
Jeg måtte undvære den i over 1 måned, pga. at der var gået én lille lampe - der sidder vel 8 eller sådan noget!  Og pga. garantien måtte jeg jo ikke selv skifte den - og importøren havde den ikke på lager - sådan nogle pærer tager jo også en del lagerplads...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?
|
|
|
Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh. |
|
|
Det lyder bøvlet.
Nå ja du har haft en Mac...
|
|
|
Ja bøvlet? Total bøvlet! Jeg måtte undvære den i over 1 måned, pga. at der var gået én lille lampe - der sidder vel 8 eller sådan noget! Og pga. garantien måtte jeg jo ikke selv skifte den - og importøren havde den ikke på lager - sådan nogle pærer tager jo også en del lagerplads...
Mvh. |
|
|
Det var da utroligt.
Ja sådan noget var mere end rigeligt til at l**tet ville blive solgt når den vendte hjem.
Sådan nogle ting har jeg SLET ikke tålmodighed til. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?
|
|
|
Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte.
Mvh. |
|
|
Men mon ikke man kan regne med at når der står:
Fiber Optic Panel Illumination
i brochuren så er man ude over pærer der springer for et godt ord? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?
|
|
|
Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh. |
|
|
Men mon ikke man kan regne med at når der står:
Fiber Optic Panel Illumination
i brochuren så er man ude over pærer der springer for et godt ord? |
|
|
Jeps!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh. |
|
|
Okay.
Tak for tippet.
Men hvad er alternativet til glødelamper?
Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?
|
|
|
Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh. |
|
|
Men mon ikke man kan regne med at når der står:
Fiber Optic Panel Illumination
i brochuren så er man ude over pærer der springer for et godt ord?
|
|
|
Jeps!
Mvh. |
|
|
Got it..... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 17 Juli 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ?  Hvilken model ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 17 Juli 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ? Hvilken model ? |
|
|
Desværre nok ikke sådan for alvor.
Men jeg er vild med designet.
Så ja. Det er da en drøm. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 17 Juli 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Acer skrev:
Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ? Hvilken model ? |
|
|
Desværre nok ikke sådan for alvor.
Men jeg er vild med designet.
Så ja. Det er da en drøm.
|
|
|
Samme her, men forelsket i lyden dog. Jeg kan dog ikke helt blive klog på om man i længden bliver rigtigt træt af den "musikalske" og "røragtige" gengivelse når man er til knaldhård og præcis gengivelse dybbasområdet så er jeg bange for at, de på den lange bane, ikke er det helt optimale valg - men de lyder skisme forførende og er herlige, men lidt tilbagelænede, musikformidlere __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 18 Juli 2007 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Brian7500 skrev:
Acer skrev:
Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ? Hvilken model ? |
|
|
Desværre nok ikke sådan for alvor.
Men jeg er vild med designet.
Så ja. Det er da en drøm.
|
|
|
Samme her, men forelsket i lyden dog. Jeg kan dog ikke helt blive klog på om man i længden bliver rigtigt træt af den "musikalske" og "røragtige" gengivelse når man er til knaldhård og præcis gengivelse dybbasområdet så er jeg bange for at, de på den lange bane, ikke er det helt optimale valg - men de lyder skisme forførende og er herlige, men lidt tilbagelænede, musikformidlere
|
|
|
Jeg er så til gengæld ikke i tvivl om, at netop den musikalske og røragtige klang som du så rigtigt kalder den er lige mig.
Jeg er bange for, at det er sådan noget grej, hvor man ville blive hængende i timevis efter at man burde være gået i seng. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 18 Juli 2007 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Jeg er bange for, at det er sådan noget grej, hvor man ville blive hængende i timevis efter at man burde være gået i seng.
|
|
|
Det tror jeg du har helt ret i __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |