Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: HIFI i Paris (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bass
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 309
Sendt: 17 Juli 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Drager til Frankrig på fredag og ser lidt tour og vil lige høre om der er nogen der kender nogle butikker i Paris som er værd at besøge.
Til top Vis Bass's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bass
 
MC955
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 828
Sendt: 17 Juli 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Der ligger en stor shop , jeg kan bare ikke huske hvad den hedder.

 



__________________
Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955
 
Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2051
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:

Der ligger en stor shop , jeg kan bare ikke huske hvad den hedder.

 

Det gør der sgu mange steder i EU  ... Hej René go sommer min ven

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted
 
Hans
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
ArtSound

Bruger siden: 14 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:

Der ligger en stor shop , jeg kan bare ikke huske hvad den hedder.

 

Nå den....

Den ligger på den der gade..  du ved... ved siden af...

Man kan vel taste "stor shop" ind på GPS´en?



__________________
Mvh/Hans I
www.artsound.dk

Til top Vis Hans's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans Besøg Hans's Websted
 
MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 586
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

Prøv og google det, jeg fandt denne som øverste på siden

Magma
Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

Hans skrev:
MC955 skrev:

Der ligger en stor shop , jeg kan bare ikke huske hvad den hedder.

 

Nå den....

Den ligger på den der gade..  du ved... ved siden af...

Man kan vel taste "stor shop" ind på GPS´en?

 

Prøv... så får du adressen til Red light destrict i Amsterdam i stedet for

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Rytmik
Branchemedlem
Branchemedlem

Amforamusik

Bruger siden: 18 Juni 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 589
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

Ja, der ligger en i nærheden af Pablo Picasso museet.

Mvh.

Til top Vis Rytmik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rytmik
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2172
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 07:48 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Tjek lige de nye Cabasse io

Photo du Produit

...de plejer også at have Cabasse og Triangle i alle FNAC butikker.
Der er dog normalt for crowdet til rigtigt at kunne lytte, men kan kigge + pille-rode-rage ved nogen spændende højttalere som vi normalt ikke ser i DK.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

de kan altså noget de frøer

 

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
Bass
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 309
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

1000 tak for svarene
Til top Vis Bass's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bass
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes