| Forfatter |
|
Furious jt Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 443
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kæresten og jeg havde igår lejet Number 23.
Jeg smækkede filmen i og alt var som det plejer at være lige indtil Jim carry åbner munden. Ingen tale.. Jeg var nød til at slå recieveren over på 5.1 analog for at få tale på.
Er der nogen der kan forklare hvad der gik galt? Har aldrig stødt på dette problem før.
Reciever: denon 2105, Dvd: Denon 1930. Forbundet via coax.
Lydsporet på filmen er 5.1 DD EX
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
din dvd afspiller er muligvis ikke sat til at afspille et sprog der er på den film! hvis din afspiller står til at afspille tysk som standard. og den automatisk vælger engelsk når der ikke er et tysk spor, så opdager5 du det først den dag du får en dvd med et tomt tysk spor
| |
Furious jt Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, men synes dog stadig det er underligt, da jeg ikke har haft det problem før.
Burde det ikke ske på andre film også?
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 07:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ved ejg sgutte. desuden er det også kun et bud.. og du har vel afleveret filmen igen. så ingen mulighed for at teste. noget helt andet.. er den god? jeg overvejer at se den
| |
Furious jt Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
andersena skrev:
det ved ejg sgutte. desuden er det også kun et bud.. og du har vel afleveret filmen igen. så ingen mulighed for at teste. noget helt andet.. er den god? jeg overvejer at se den 
|
|
|
Har nemlig afleveret den ja Jeg må lige prøve og se om jeg har en film med samme lydspor.
Filmen var da ok, havde lidt større forventninger til den, men den kan sagtens ses.
Det hjalp ikke på oplevelsen at kæresten sad med hænderne for øjnene halvdelen af tiden og spurgte hvad der skete
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
mulighed nummer 2: Ledningerne til din center højttaler er hoppet ud.
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
| mulighed nummer 2: Ledningerne til din center højttaler er hoppet ud. |
|
|
Næh, centeren spillede godt nok i 5.1 analog som jeg var nød til at slå over på i stedet for DD
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Furious jt skrev:
andersena skrev:
|
|
|
Har nemlig afleveret den ja Jeg må lige prøve og se om jeg har en film med samme lydspor.
Filmen var da ok, havde lidt større forventninger til den, men den kan sagtens ses.
Det hjalp ikke på oplevelsen at kæresten sad med hænderne for øjnene halvdelen af tiden og spurgte hvad der skete
|
|
|
hmm samme problem vil jeg nok få. lillemor derhjemme er heller ikke meget for gys  __________________
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
andersena skrev:
Furious jt skrev:
andersena skrev:
|
|
|
|
|
|
hmm samme problem vil jeg nok få. lillemor derhjemme er heller ikke meget for gys 
|
|
|
Meeeen så uhyggelig er den nu ikke
Min kæreste er over følsom overfor "UHYGGELIGE" film.
Jeg kom til at tage hende med i biografen og se The Ring. Hun er aldrig helt kommet til si selv igen derfter
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
|
| Sendt: 26 Juli 2007 kl. 07:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Furious jt skrev:
Meeeen så uhyggelig er den nu ikke
Min kæreste er over følsom overfor "UHYGGELIGE" film.
Jeg kom til at tage hende med i biografen og se The Ring. Hun er aldrig helt kommet til si selv igen derfter |
|
|
hehe.. jeg har også vist lillemor The ring. kort efter vi så scary movie, og jeg fortalte om The ring. hun sagde at det kunne da ikke være særlig uhyggeligt  så fik hun selv lov at dømme..  __________________
|
| Til top |
|
| |
Furious jt Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juli 2007 kl. 08:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe det er go' stil. Så kan hun lære det
For lige at komme tilbage til topic, så indrømmer jeg hermed at jeg igår aftes fandt ud af at det VAR ledningerne der var hoppet ud af centeren
Jeg synes bare bestemt den spillede under filmen da jeg valgte analog 5.1, men det må den jo ikke have gjort.
Jeg modtager frivilligt denne måneds dummeslag for denne
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
|
| Sendt: 26 Juli 2007 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
i det mindste godt du fandt ud af det  og ja hun gemte sig også bag mig og spurgte hvad der skete
| |