| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
jeg har til at stå
ML36S MA6900 Luxman C5s D600s .
Nu kommer det sjove , når jeg tænder og slukker lyset i min stue laver den DAC en pause i musikken det samme gjore den DC91 jeg havde , jeg har prøvet alt .
Hvad fanden kan det være , jeg har prøvet at tag jord fra og til ligemeget hjælper det , det er kun med DAC på det sker .
Er DAC mere følesom end cd-afspiller .
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du prøvet at skifte gruppe ? det hjalp hjemme ved mig for mange år siden. Test det eventuelt med en lang forlængerledning hvis du ikke lige har en anden gruppe i stuen.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
| Har du prøvet at skifte gruppe ? det hjalp hjemme ved mig for mange år siden. Test det eventuelt med en lang forlængerledning hvis du ikke lige har en anden gruppe i stuen. |
|
|
ja kan jeg jo lige prøve .
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lader ikke til at det er DAC'en som gør det, for DC-91'eren gør det ikke hjemme hos mig. Har du tilsluttet ML'en til præcis samme stik som 91'eren ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 18 Januar 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| Det lader ikke til at det er DAC'en som gør det, for DC-91'eren gør det ikke hjemme hos mig. Har du tilsluttet ML'en til præcis samme stik som 91'eren ? |
|
|
det burde ikke være DACen ... det er nok som Bojer skriver, det lyder mest sandsynligt
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Jesper Juul skrev:
| Det lader ikke til at det er DAC'en som gør det, for DC-91'eren gør det ikke hjemme hos mig. Har du tilsluttet ML'en til præcis samme stik som 91'eren ? |
|
|
det burde ikke være DACen ... det er nok som Bojer skriver, det lyder mest sandsynligt
|
|
|
stuen køre for sig selv .
grupper
1 værlser + bad 2 gang 3 stue
selv om jeg tager 1 og 2 fra gør den det .
http://www.vassagohifi.com/picpage.php?dir=pictures&picn r=87
men kun ved DACs , nu kan jeg godt gå hen og blive gal ,det var sgu tæt på jeg tog noget Benz igår og futtet den ML36S af .
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen! Først: Har du lavenergipærer i lamperne? Har du lysdæmpere på? Hvis ja, så prøv at hive det af.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Hej Jensen! Først: Har du lavenergipærer i lamperne? Har du lysdæmpere på? Hvis ja, så prøv at hive det af. |
|
|
ja har jeg i hele huset , det har jeg prøvet .
Men har fundet den fejl , jeg river mit hus ned og bygger et nyt , det kan sgu ikke være rigtig man ikke kan høre musik i fred 
Næ det var sgu det kabel der går fra DAC til Drev nyt Coaxial på og problemet er væk ?
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Kurt von Kubik skrev:
Hej Jensen! Først: Har du lavenergipærer i lamperne? Har du lysdæmpere på? Hvis ja, så prøv at hive det af. |
|
|
Men har fundet den fejl , jeg river mit hus ned og bygger et nyt , det kan sgu ikke være rigtig man ikke kan høre musik i fred 
Næ det var sgu det kabel der går fra DAC til Drev nyt Coaxial på og problemet er væk ? |
|
|
Der kan man se. Indstråling som i øvrigt har en tendens til at komme fra de ting jeg nævnte. Digitale processorer har det også med at snavse.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
jensen skrev:
Kurt von Kubik skrev:
|
|
Næ det var sgu det kabel der går fra DAC til Drev nyt Coaxial på og problemet er væk ?
|
|
|
Der kan man se. Indstråling som i øvrigt har en tendens til at komme fra de ting jeg nævnte. Digitale processorer har det også med at snavse. |
|
|
Ja lyder sgu lidt ? , men nu køre det .
jeg venter på en ande DAC , det var nu mere det hvis jeg ikke kunne få det løst .
|
| Til top |
|
| |