Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 09:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: SENNHEISER HØREBØFFER (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hr_kegle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003
Status: Offline
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Hej jeg er faldet over disse hørebøffer:

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw2_sennheiser_eh_2200_pr odinfo.html

er det et godt køb og kan de noget? Eller er der et andet mæreke eller en anden model i synes er bedst... Jeg vil maks give de der 500kr for dem!

Håber i vil hjælpe mig!

Til top Vis hr_kegle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hr_kegle

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har også haft kig på netop den model ifm. søgning efter et par lukkede hovedtelefoner. Undervejs stødte jeg på en del negative kommentarer, kan ikke lige huske hvor, sikkert bl.a. på www.audioreview.com og www.headphone.com.

Jeg har i stedet købt Sennheiser HD 280 Pro, men selv i Tyskland kommer du nok ikke længere ned end 110 Euro. Jeg har nu haft dem på i en times tid, de er faktisk ganske udmærkede, og bliver vel endnu bedre efter lidt tilspilning. De er ikke så åbne i lyden som mine HD 600, men det havde jeg heller ikke forventet, jeg er faktisk overrasket over hvor godt de lyder.

De er købt hos www.tapeconnection.dk for 990 kr. inkl. forsendelse, efter at være presset ned med pris fra www.audiosound.dk. Men det var nu kun fordi jeg først fik opgivet en højere pris fra AudioSound, og jeg så bestilte hos TC, hvorefter AudioSound selv sendte en mail med en lavere pris som jeg så kunne presse TC med  For i øvrigt tog det TC 2 måneder at levere, til dels fordi importøren først sendte dem et sæt HMD 280 (der er stor forskel, nemlig påmånteret mikrofon og manglede jack-stik), mens AudioSound efter deres eget sigende har dem på lager. Men nu havde jeg jo bestilt hos TC, og så ville jeg ikke ændre på det

Overvej at gå op på prisen for et sæt HD 280 Pro, men hvis de 500 kr. er absolut max (som du jo skriver), så er EH 2200 måske den eneste løsning for dig. Ellers skulle Sennheiser's PX100 og PX200 være rigtigt gode til prisen, men de er jo ikke lige så store. Beyerdynamic DT 231 skulle også være gode.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

hr_kegle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Hvilke negative kommentare var der om dem? Har nemlig spurgt en af mine venner som er DJ han sagde at de skulle være gode nok men det skal så lige siges at han ikke selv har prøvet dem!
Til top Vis hr_kegle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hr_kegle

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Januar 2004 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

hr_kegle skrev:
Hvilke negative kommentare var der om dem? Har nemlig spurgt en af mine venner som er DJ han sagde at de skulle være gode nok men det skal så lige siges at han ikke selv har prøvet dem!

Prøv at surfe over på de homepages jeg nævnte tidligere, så kan du læse alle kommentarerne.

Det skal jo også siges at jeg heller ikke har hørt dem, men når jeg hører mere negativt end sædvanligt om et produkt, så tør jeg ikke købe det uhørt. Det er dine ører der skal leve med dem.

Men jeg kan se at www.tapeconnection.dk i Århus også sælger EH 2200 for 500 kr. Hvis du bor i Nærheden kan du jo aflægge dem et besøg, og ellers kan du købe dem hos TC med fuld returret, så hvis ikke du er tilfreds, så kan du returnere dem. Eller find en butik hvor du kan høre/købe dem, men husk at hvis du lægger beslag på ekspedienternes tid, så vil det være upassende først at fritte dem ud om hovedtelefoner, for så at forlade butikken og købe over nettet

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Dozer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Januar 2004 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Jeg et sæt Sennheiser HD-477, som jeg bruger til computeren, til musik, film og spil. De koster 450 kr. og de er rigtig gode. Så dem kan jeg varmt anbefale.

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 Januar 2004 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

HD477 er ikke lukkede. Hvis budgettet er til det, så køb HD280.

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

HD 400-500 og 600 serien er af den åbne type. HD200 og 2000 serien er af den lukkede type!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Januar 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Jeg tillader mig at stille et "bo bedre" spørgsmål; i firserne kunne man købe et hoved/en buste til at hænge sine hovedtelefoner på. Hvor finder man noget sådan i dag, helst i glas eller keramik og gerne forestillende "a lefthanded motherf*cker", Jimmy Henriksen???
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes