Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 10:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Mediacenter og Beosound (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Klavs T
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2008 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Er netop færdig med at katalogisere alt min musik så jeg nu har et godt velass. udvalg.  Jeg har et mediacenter, hvor der kan laves diverse afspilningslister mm.

Jeg har nu tænkt mig at investerer i en trykfølsom skærm til vores køk-allrum.  Så kan mediacenter aktiveres herfra og det er nemt at få glæde af alt sin musik på computeren.  Men ud skal lyden jo ;-)  Jeg har Beolink i huset og ville meget gerne kunne udnytte dette.  Jeg er dog ikke specielt facineret over det program ( Beoport ) som B&O har udviklet.  Det når simpelthen ikke mulighederner og funktionaliteterne i andre mediacentre.   Ved godt at B&O har udviklet deres eget mediacenter ( box til computeren ) men det kræver så du har et B&O fjernsyn i nærheden og det kan kun betjenes med Beo "stick".   Er der nogen der har kendskab til, eller har hørt om det er muligt at udnytte ML koblingen fra computeren til at afspille fra en alternativ afspiller ( ex. windows media player ).  Kunne forstille mig at man først valgte Nmusic på mit anlæg, men herefter valgte musikken via den trykfølsomme skærm.

Takker på forhånd for alle ideer, tips eller tricks -

med venlig hilsen

Klavs

Til top Vis Klavs T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klavs T

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes