Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
Sendt: 10 Juli 2008 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
Prøver igen. Undskyld den forkerte formulering. Har enkelte gange brug for at lave kopi, til privat brug, ikke salg som pirat. Da hele systemet består af både dvd spiller og vhs, troede jeg det var "en nem sag"
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
Sendt: 10 Juli 2008 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
oink skrev:
Prøver igen. Undskyld den forkerte formulering. Har enkelte gange brug for at lave kopi, til privat brug, ikke salg som pirat. Da hele systemet består af både dvd spiller og vhs, troede jeg det var "en nem sag"
dette indlæg er lavet inden jeg fik set i havde svaret på problemet. Sorry. Men denne box som kan klare problemet, hvad er det for en box.
Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
Sendt: 10 Juli 2008 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
StarTrek skrev:
Husk at der er sikkhedes kode på DVD og VHS (købes film), så du skal ud og købe en box der gør det mulige at kopier, eller går det ikke.
Arhhh... det kommer så sandelig da an på udstyret - min S-Vhs'er kopier lystigt alle de DVD'ere jeg måtte byde den på.
Hvis vor ven sidder med en kombi fanden - bliver det temmeligt svært at koble en TBC'er på til at undgå Macrovision, hvis det overhovedet bruges på DVD'erne.
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum