Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 17:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Nyt brugt anlæg :) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hvalen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 08 September 2008 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Ja så har jeg endelig skaffet mig et lille anlæg med hjælp fra vores lille brugtmarkede.

Jeg ville have noget som kunne spille musik for under 8000kr.

Det der var sværest at finde var en brugt forstærker, så jeg gav op og fandt en ny. 

Først blev det til en Marantz CD17 MKII og for at blive i MKII verdenen fik jeg også fat i et par Avance Signature MKII.

Da jeg ikke rigtigt havde held med forstærkeren tog jeg en chance med at købe en ny Thule IA100, så det er nok den sidste Thule forstærker jeg har. Den virksomhed som samlede for Thule er igang med at samle de sidste forstærkere og det er inklusiv 2års garanti, hvad der ikke er på CD eller højttalerne. 

Tilsidst tog jeg en chance med TMC højttalerkabler fra Australien, kablet havde jeg ikke hørt før men fik det tilbudt i Bi-wirring, så nu skal jeg til at høre en masse musik. 

Anlægget spiller lige nu og jeg er rigtig glad for projektet lykkedes. Det blev samlet 7500kr, da jeg havde nemlig et signalkabel i overskud, så det slap jeg for at skulle investere i. Det var et  Argento Sølvkabel som jeg tidligere har købt brugt også :) kun nu ikke huske hvad jeg gav men det var omkring de 500kr for et par år siden. 

Så når jeg engang får fedtet mig sammen til det tager jeg lige  et par billede af det "nye" anlæg.

Andre som har skaffet sig et nyt brugt anlæg skal da være velkommen til at skrive deres erfaringer.

Hvad er de bedste brugtkøb i øjeblikket efter jeres mening.

Umiddelbar syndes jeg der var mange Audiovector højttalere til salg, gad vide hvad det skyldes. Måske er der bare solgt rigtigt mange af disse højttalere her i Danmark  så der kan man også få en god højttaler til en lav pris.

Jeg valgte selv Avance Signature, fordi jeg tidlige har haft kig på den fra ny men dengang endte jeg selv med et par Audiovector, så det var tid til at prøve noget nyt og indtil videre er jeg meget tilfreds.

Til top Vis hvalen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hvalen

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 08 September 2008 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Det er da et rigtig fedt anlæg du har købt

Sådan en CD17 kunne jeg også godt tænke mig.

Du kan finde et link til mit i min signatur.

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 September 2008 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Hej,
det lyder da som et lækkert setup, kan du så komme igang med at tage nogle billeder

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes