Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Spar på elprisen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thulemanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

HIFI-nørder er vel alle storforbrugere af el med et forbrug over gennemsnittet.

De fleste kan spare minimum 1000kr om året ved at finde den billigste leverandør på www.elpristavlen.dk

Ydermere kan besparelsen blive større i fremtiden, fordi man kan låse sin elpris fast i 3-4 år og beskytte sig mod pristigninger. Olieprisen er jo dejlig lav lige nu.

'Arbejdet' med det er at finde sit kundenummer, som er det eneste man skal oplyse og indtaste, så sker resten automatisk.

Så skulle der være til hjælpe til nyt udstyr 

Til top Vis Thulemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thulemanden Besøg Thulemanden's Websted

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Det er umuligt at finde rundt på hjemmesiden, og det gør ikke arbejdet lettere at der findes et utal af forskellige vilkår for levering. Uanset hvad, så kan jeg i hvertfald ikke spare bare i nærheden af 1.000kr om året på mit elforbrug, uden at jeg skal ud og stjæle strømmen...

Thulemanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2009 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Jeg er da ked at at høre, at du finder det for vanskeligt.  Måske andre har mere held. Det er i hvertfald lettere end at programmere de fleste hifi-apparater, TV, Video o.l.   Måske kan du få en kammerat til at hjælpe dig, da det kun er et kundenummer man skal bruge, så enhver kan hjælpe dig remote.  
Til top Vis Thulemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thulemanden Besøg Thulemanden's Websted

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Thulemanden skrev:
Jeg er da ked at at høre, at du finder det for vanskeligt.  Måske andre har mere held. Det er i hvertfald lettere end at programmere de fleste hifi-apparater, TV, Video o.l.   Måske kan du få en kammerat til at hjælpe dig, da det kun er et kundenummer man skal bruge, så enhver kan hjælpe dig remote.  

Jeg gentager gerne. Uanset hvad, så kan jeg på ingen lovlig måde spare i nærheden af 1.000kr på mit strømforbrug!!!

Og med en tidligere erhvervsmæssig baggrund indenfor elsektoren, så kan jeg godt gennemskue de forskellige aftalevilkår mm., men har en begrundet tvivl om at mange uden branchekendskab forstår sig på aftalevilkår osv.  

Thulemanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2009 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Surt Chr. R  - eller godt, for du må jo have en rigtig billig leverandør i forvejen. Tillykke med det.
Bare underligt for da du bor i Storkøbenhavn har du sikkert DONG hele vejen igennem.

Min bror og jeg sparer alene i 2009 1000 hhv 1500kr. på en nordjysk leverandør.

I aftale perioden på 4 år bliver det f.eks. op til 6000 kr. Heri ikke beregnet besparelse på låst elpris.

De må være virkeligt sure i DONG over at forbrugerne uden videre kan sige farvel til dyr Københavnerstrøm.   '

For hvis 1  mio. sjællændere og københavnere forlader DONG går de jo glip af flere milliarder i omsætning. Så DONG og deres ansatte er nok ikke så glade for muligheden i det åbne elmarked, som er lidt af en hemmelighed. 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes