Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 01:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: iPhone pen. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 02 Maj 2009 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen.

Jeg har lige købt en iPhone og kunne godt tænke mig en pen til skærmen. Men dem der er lavet til mobilen er lidt dyre. Så tænkte jeg på om man kunne bruge sådanne nogle penne man bruger til en Nintendo DS (kortlink.dk/6hy4). På forhånd tak.

Emil
Til top Vis emilblicher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af emilblicher

Rappo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Maj 2009 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

emilblicher skrev:

Hej allesammen.

Jeg har lige købt en iPhone og kunne godt tænke mig en pen til skærmen. Men dem der er lavet til mobilen er lidt dyre. Så tænkte jeg på om man kunne bruge sådanne nogle penne man bruger til en Nintendo DS (kortlink.dk/6hy4). På forhånd tak.

Følger der seriøst ikke en sådan pen med? Det er skuda for dårligt når nu en iPhone koster hvad den koster! Nå, bortset fra det, så skulle der vel ikke være noget i vejen for at benytte en hvilken som helst anden pegegenstand, så mon ikke du kan bruge den fra Nintendo DS. Jeg kan da ikke forestille mig andet i hvertfald.

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 02 Maj 2009 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Hmm..... skærmen på en iphone er ikke lavet til at blive brugt med en pen. Den fungerer ved at der ledes en elektrisk strøm gennem huden og den øgede modstand angiver, hvor du er på skærmen. Tror derfor at et pegeredskab ikke ville fungere ret godt (da det nok ikke leder strøm som en finger) & muligvis vil ødelægge skærmen.

Nyt på vej....
Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

Rappo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Maj 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

JoeConsultant skrev:

Hmm..... skærmen på en iphone er ikke lavet til at blive brugt med en pen. Den fungerer ved at der ledes en elektrisk strøm gennem huden og den øgede modstand angiver, hvor du er på skærmen. Tror derfor at et pegeredskab ikke ville fungere ret godt (da det nok ikke leder strøm som en finger) & muligvis vil ødelægge skærmen.

Hmm... næsten pinligt at jeg med stillingbetegnelsen IT-konsulent ikke var klar over det! Jeg skynder mig at undskylde med at jeg aldrig haft en iPhone i hånden, kun beundret den på afstand.

M.W.
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 02 Maj 2009 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

emilblicher skrev:

Hej allesammen.

Den kan være lidt tricky at bruge i starten, men efter et par uger vil du vænne dig til skærmen. Lad være med at investere penge i en pen før du har brugt din telefon et par måneder. Skærmen kræver lidt tilvænning, men er ganske nem at bruge efter lidt tid.

Jeg købte en 3G i august og det tog mig et par dage at få helt styr på samspillet mellem fingre og skærm.

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 Maj 2009 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Det er da bare en befrielse  ikke at skulle have være afhængig af pen der kan blive væk. Den bedste "pen" er alligevel dine fingre. 

M.W.
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 03 Maj 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:
Det er da bare en befrielse  ikke at skulle have være afhængig af pen der kan blive væk. Den bedste "pen" er alligevel dine fingre. 

helt enig. Jeg har prøvet HTC diamond pro og LG's touch phone, begge har været for ringe i deres skærm og pennen irriterer.

emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2009 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Først og fremmest unskyld jeg ikke har været inde og svare.

JoeConsultant skrev:

Det kan man godt, da man kan købe en pen specielt lavet til iPhone'en. Men er faktisk blevet ret god til at bruge skærmen. Så er der jo også bare lige det, at skærmen bliver så fedtet.

Emil

emilblicher
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2009 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:

Men den ''pen'' er bare lidt fed.

Jeg havde lige købt mobilen, da jeg lagde denne blog ind, og som sagt er jeg blevt ret god til at bruge den, så jeg gider nok heller ikke købe en pen. Meeen nu koster en NDS pen jo ikke så voldsomt meget.

Emil

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes