| Sendt: 16 August 2009 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lidt udfordringer med at sat min Beo 4 op til at håndtere nedenstående set-up, håber at der er nogen der kan hjælpe,
I stueplan har jeg en BeoSound 3000 stående med to Beolab 6000 højtalere direkte forbundet. På førstesalen har jeg et nyindkøbt Beovision 8, samt en Beolab 3500.
Lige p.t. har jeg det problem at både Beolab 3500 og BV8 reagerer på mine tryk på fjernbetjeningen. F.eks. hvis jeg tænder for TV'et så tænder Beolab også automatisk, selvom jeg ikke ønsker dette. Jeg har kigget i manualerne for Beo4 og Beovision 8, og kan omprogrammere Beo 4, så jeg først skal trykke på "Link" efterfulgt af TV for at tænde fjernsynet. Men dette er jo langt fra aoptimalt, da det er fjernsynes jeg benytter mest, mens beloab kun anvendes noget sjældnere.
Derfor vil jeg jo gerne have det omvendt, at jeg skal trykke på LINK efterfulgt af Radio eller CD for at tænde Beolab 3500, mens TV'et og DVD tændes med de sædvanlige tastetryk på Beo4.
Hvordan kan jeg helt præcist opnå dette - jeg har forsøgt en del uden held - håber at der en der kan hjælpe?
|