Sendt: 15 Februar 2010 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er i den lykkelige situation, at jeg skal anskaffe mig nyt udstyr til min lejlighed. I den forbindelse vil jeg gerne høre om andre har erfaringer med tilsvarende setup, som jeg gerne vil have eller har nogle gode råd til hvilken løsning, der passer netop til det behov jeg har.
Jeg har 4 rum i min lejlighed alle med 2 højtalere. Derudover har jeg 1 rum med 4 højtalerudgange, som skal bruges til surround. Dvs. mit nye system skal kunne understøtte 4 højtaler sæt + 1 surround system. Jeg vil gerne kunne til- og frakoble hvert højtalersæt separat. Hele systemet skal tilkobles et mediacenter, hvor jeg vil have min musik, film, billeder etc. Optimalt set (og hvis muligt) skal mediacenteret og højtalerne kunne styres via en fjernbetjening der går over det trådløse netværk dvs. man skal kunne starte musikken og slå højtalerne til og fra via fjernbetjeningen uanset hvilket rum man befinder sig i.
Er der nogen der har et forslag til hvad jeg skal købe og om der overhovedet findes noget der kan løse mit behov?
Vh. Jacob
|