| Forfatter |
|
olet Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 15 Januar 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey forum
Hvordan er jeres morale i Jeres salgsbestræbelser på KSB - overholder I aftaler selvom de kun er mundtlige/internetbaserede??? Tja, jeg har selv
ofte oplevet, at købere er sprunget fra en helt klar salgs/købs aftale i aller aller sidste time, og dermed totalt har spildt min tid og andre køberes
muligheder, for at erhverve sig et produkt. Selv latterlige ægteskabelige problemer og døde hunde er åbentbart brugbare undskyldninger for at
aflyse klare aftalte købsaftaler  hvor køber har bedt om, at man fjernede ens salgs annonce fra KSB, da de var SÅ meget køber. Skal man have
en morale som sælger?? Eller skal man bare hytte sit eget skind og sælge til den, der skøjter ind foran de andre uanset aftaler - jeg begynder at
hælde mod det sidste, da jeg ikke gider at bruge mere tid på tåbelige tidsforbrugere og useriøse "luksusfælde" henvendelser - men det er så også
desværre unfair overfor de få seriøse og ordentlige mennesker, der heldigvis også er. Måske lidt surt opstød herfra, men jeg forsøger at holde en
sund morale og fairness, som så bliver udfordret en hel del... hva siger I?? Og hvad er I ude for af oplevelser på godt og ondt i den henseende??
Venligst men bestemt
|
| Til top |
|
| |
haspalm Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja - jeg anser ikke varen for solgt før jeg står med pengene i hånden.. og sålænge der ikke er penge på bordet, ja så er det først til mølle.
Til gengæld kan det p***e mig af at jeg kan se gentagelser af annoncer i KSB - det er lidt træls at se hvordan samme annonce dukker op mindst hver anden dag..
|
| Til top |
|
| |
bo heinrich Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
handler altid efter princippet Klassisk blå det betyder at den der først står med pengene får varen ,forsøger altid at beskrive varen så godt som mulig sådan at en evt køber ikke skal til at køre for at finde en lidt defekt vare , bruger en del tid på billeder hvis varen bare skal sendes
mvh
|
| Til top |
|
| |
Nullergøj Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 422
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg plejer at notere disse mennesker på min sorte liste så næste gang de byder eller henvender sig er der bare lukket.
|
| Til top |
|
| |
boholm Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
olet skrev:
. . . hvor køber har bedt om, at man fjernede ens salgs annonce fra KSB, da de var SÅ meget køber.
[snip] |
|
|
For mig lyder det som om, at man ønsker at få din annonce væk så hurtigt som muligt, således at deres egen/egne annonce(r) kan komme ind i stedet. __________________ MVH, Bo
Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
haspalm skrev:
Tja - jeg anser ikke varen for solgt før jeg står med pengene i hånden.. og sålænge der ikke er penge på
bordet, ja så er det først til mølle.Til gengæld kan det p***e mig af at jeg kan se gentagelser af annoncer i KSB - det er lidt
træls at se hvordan samme annonce dukker op mindst hver anden dag..
|
|
|
Når du eller andre ser den slags annoncer må I meget gerne rapportere dem  Det er desværre ikke muligt for os selv at
holde øje med alle annoncerne, og du har helt ret i at det er drøn irriterende, at nogen få ikke kan finde ud af at overholde
reglerne for genindrykkelse på KSB. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fjerner ikke annoncen før jeg står med pengene i hånden og køber har fået produktet.
Jeg har i et enkelt tilfælde modtaget halvdelen af beløbet på min netbank før kunden havde set og hørt varen. Dette var fordi køber først kunne komme og se/høre varen 14 dage efter, og VILLE have den. Dette gik også som smurt. Vi var enige om vilkårne: Varen er som ny, og hvis han springer fra beholder jeg depositum. Den handel den gik som den skulle.
Og er enig med ovenstående. Lad dog for h*** være med at indrykke den samme annonce dag efter dag. Jeg rapporterer dem selv, og opfordrer alle andre til at gøre det samme.
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
P. M. Hedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er helt utroligt, at der skal være behov for at oprette en tråd som denne.
Jeg har købt 2 gange helt uden problemer, men nu har jeg selv et par ting til salg og vil da være ekstra opmærksom. Jeg
troede da, at det var voksne mennesker man havde med at gøre!?
__________________ Venlig hilsen
P. M. Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 01 Maj 2010 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja
Selv når man vil forære noget væk,mailer folk at de er intereseret og så hører man ikke mere fra dem.Havde en Rotel cd afspiller som jeg ville forære væk fordi jeg syntes det var synd at smide den ud,da den hakkede nogen gange i det første nummer.Det er sgu lidt tyndt !! Nå gudskelov var der en flink mand der hentede den 
carsten
|
| Til top |
|
| |