| Sendt: 25 Juli 2010 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej lorck
Jeg havde på et tidspunkt BeoVision 7- 40 Mk II med samme problem. Støj der ændrede sig sammen med lysstyrken, altså fra lysstofrørene. Det er en meget høj frekvens lyd som ikke alle kan høre, ej heller min kone, eller den teknikker mit B&O værksted sende.
Jeg kontakte B&O i Struer som efter megen tovtrækkeri indvilliger i at mit tv blev sendt over til dem. Det skal bemærkes at BV-7 Mk II på det tidspunkt lige var kommet i butikkerne.
Nu er så problemet at jeg jo ikke ved hvad de lavede ved mit tv, men problemet blev løst, så jeg ved at B&O kender til fejlen.
Din forhandler må tale med Bang & Olufsen i Struer.
Ventilations støj er et andet problem, som muligvis stammer fra en fejl i en software opdatering. Bemærk at dit tv ikke har BeoSystem 3 indbygget, så de fejl du har læst om med BV. 7-55 og BV 7-40 Mk III & IV rammer ikke dig. Du skal blot sørge for at holde de to ventilator vinger under billede panelet rene.
Her kan du læse om opdateringer til BeoVision TV og HD-DVB tunere:
http://forum.beoworld.org/forums/t/31193.aspx?PageIndex=1 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|