| Sendt: 10 December 2010 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt nok ikke hifi.. Men jeg bestilte et batteri til min laptop på en dansk hjemmeside hvor der stod at der ikke kom flere udgifter. Da jeg skulle betale havnede jeg på Paypal med stor undren. Nå, men jeg betalte, og først da der var trykket "send penge, kom der en besked om at Jiangfeng Yu fra Hong Kong havde fået mine penge. Dansk hjemmeside.... Jeg søgte på hjemmesidens navn og fandt ud af at Jiangfeng Yu har kopiet et dansk firmas hjemmeside, og at de har meldt ham til politiet (som nok ikke kan gøre så meget ved det). Der er flere betalingmetoder på Paypal, og det undre mig at de har lavet en hvor man først ser navnet når der er betalt. Jeg har brugt Paypal masser af gange uden dette problem. Jeg fik en besked fra Postdanmarks Toldservice om at de gerne så en kvittering så de kunne beregne told og moms. Jeg fik dem til at returnere pakken til sælger, og klagede til Paypal. Efter lidt skriveri frem og tilbage fik jeg mine penge tilbage  Så svindlere vinder ikke altid  . Jeg ved ikke om han sendte det korrekte batteri, men kvaliteten har jeg mine anelser om.
|