Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2025 | 15:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Ved manden hvad han snakker om. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jduro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 15 December 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Som overskriften lyder. Ved manden hvad han snakker om.

http://www.lampizator.eu/lampizator/REFERENCES/Vincent/Vince nt%20CD-S6%20CD%20player%20upgrade.html

Jeg har rodet en del rundt på nettet efter anmeldelser, da jeg selv er interessert i denne model. Men jeg er ikke så meget inde i tingene at jeg kan gennemskue om han ved hvad han snakker om eller bare har set sig "sur" på produktet. Er der nogen der kan fortælle om han har ret i de ting han siger om indmaden. For så kan man jo ligeså godt købe den kinesiske model og dermed spare en del tusind kr seddeler.

Til top Vis jduro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jduro

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 December 2010 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Meget af det kunne jeg umiddelbart se han har ret i, men er CD afspillere ikke ved at være no go. Jeg mener man efterhånden går over til at have sit musik på PC og så en god DAC...det tiltaler mig og det bliver nok det næste jeg skal have.

mvh

,

Til top Vis tube mania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tube mania

FinnC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 15 December 2010 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

jduro skrev:

http://www.lampizator.eu/lampizator/REFERENCES/Vincent/Vince nt%20CD-S6%20CD%20player%20upgrade.html

Jeg har rodet en del rundt på nettet efter anmeldelser, da jeg selv er interessert i denne model. Men jeg er ikke så meget inde i tingene at jeg kan gennemskue....

Hvis du ikke selv kan gennemskue (eller forstå) hvad han skriver, hvorfor så købe den ?

Oversat til dansk, så skriver han at nogle køber et ligegyldigt juletræ - overpyntet, så pynten gemmer træet - nemt, hurtigt og billigt, og pynt kan genbruges igen og igen 

Andre udvælger et kønt juletræ, og pynter det med måde, så det viser at både træ og pynt tilsammen er smukt. Koster tid, indsats og penge.

Din smag er dit valg, men stumperne koster ikke alverden ved massefremstilling, så du må vælge om du mest hælder til glimmer og julepynt eller ? 

jduro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 December 2010 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

FinnC skrev:
jduro skrev:

Jeg har rodet en del rundt på nettet efter anmeldelser, da jeg selv er interessert i denne model. Men jeg er ikke så meget inde i tingene at jeg kan gennemskue....

Hvis du ikke selv kan gennemskue (eller forstå) hvad han skriver, hvorfor så købe den ?

Oversat til dansk, så skriver han at nogle køber et ligegyldigt juletræ - overpyntet, så pynten gemmer træet - nemt, hurtigt og billigt, og pynt kan genbruges igen og igen 

Andre udvælger et kønt juletræ, og pynter det med måde, så det viser at både træ og pynt tilsammen er smukt. Koster tid, indsats og penge.

Din smag er dit valg, men stumperne koster ikke alverden ved massefremstilling, så du må vælge om du mest hælder til glimmer og julepynt eller ? 

Jeg er nok bare ude efter at få så meget for de surt tjente spareskillinger som over hovdet muligt. Jeg skal jo smide ca.12000kr for sådan en svend. For mig er det en hel del. samtidig vil jeg jo også gerne have noget der kan holde de næste 10 år.

Til top Vis jduro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jduro

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes