| Forfatter |
|
Hilowfi Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
|
| Sendt: 27 Januar 2011 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa til jer alle , jeg har fået ca 300 stk lp , lige fra klassisk musik fra 60´og 70´ , dansk fra samme årti og en masse blandet lige fra Abba til sun of jamaica langt de fleste er i go stand og i original cover,,,,,,,, mit spørgsmål er nu hvordan finder jeg ud af præcis hvad de skal koste eller måske på akutions hus ,er godt klar over der er mange af skiverne der er penge værd ved at google lidt rundt, så hvem kontakter man i sådanne situation på forhånd tak
VH Tk __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 27 Januar 2011 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at prøve at få et tilbud i Accord.De burde kunne vurdere dem.
carsten
|
| Til top |
|
| |
Hilowfi Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
|
| Sendt: 28 Januar 2011 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Cars jo tak det var jo en mulighed, tænkte måske om der var en person her inde som ved meget om lp´r som kunne tænke sig en kop kaffe og et hurtig kig på samlingen naturligvis mod betaling..
VH Tk __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
| Til top |
|
| |
Hamster Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 28 Januar 2011 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du skal have mest muligt ud af samlingen vil jeg mene, at du skal finde guldet, og så sætte det til salg på ebay/qxl. Det koster selvfølgelig noget tid, men du er ret sikker på at få markedsprisen. Hvis du sælger til Accord eller andre butikker kommer du hurtigt og nemt af med det hele, men da de jo skal sælge videre - og naturligvis tjene på det - får du generelt en meget lav pris. Med mindre det virkelig er GULDET du har.
Når du googler priser skal du være opmærksom på, at fordi en given lp er til salg for X-kroner er det bestemt ikke sikkert, at du får et beløb i nærheden af det. Der er mange ting, hvor jeg tror, at listepriserne er endog meget højere end de opnåede salgspriser. Der skal være lidt at handle om.
Held og lykke med salget! 
|
| Til top |
|
| |
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
| Sendt: 28 Januar 2011 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv: http://www.popsike.com/index.html
de har listet alle væsentlige lpsalg på ebay de sidste 10 år, hvis de står der, er de penge værd. __________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 28 Januar 2011 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor beholder du dem ikke bare selv og spiller al den gode musik! 
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 29 Januar 2011 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
"klassisk musik fra 60´og 70´ , dansk fra samme årti og en masse blandet lige fra Abba til sun of jamaica"
Forvent ca. kr. 1.00 pr. stk. +/- 50 øre. (Hvis de er i tip-top stand).
Så det er nok en go' idé at følge rådet fra "Janils". Dem du ikke ikke selv gider spille igen - kan du så forære væk...
Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 29 Januar 2011 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
"klassisk musik fra 60´og 70´ , dansk fra samme årti og en masse blandet lige fra Abba til sun of jamaica"
Forvent ca. kr. 1.00 pr. stk. +/- 50 øre. (Hvis de er i tip-top stand).
|
|
|
Det giver jeg med glæde, uset, hvis der ellers er et ok antal klassiske iblandt...
Spøg til side, prøv selv at søge på dem der vurderes til at være noget værd, men bliv ikke overrasket hvis de ikke er. Resten overtager Accord gerne til den pris, solgt privat kan de sagtens indbringe 10-20 kr. pr. stk., men så er det ikke samlet, så er det á lá carte - og dermed både mere besværligt, og ikke alle bliver solgt (måske endda langt fra).
|
| Til top |
|
| |