Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 21:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Gales største sub indtil nu ! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

Hmm.. HIFI 4 ALL?
Til top Vis stjalke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stjalke Besøg stjalke's Websted

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Kan kun give dig helt ret hehe :) Hvis det er enhed og komponenter af samme "kvalitet" som deres mindre subs så er der ikke meget at råbe hurra for :P
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

stjalke skrev:
Hmm.. HIFI 4 ALL?

Ja ja, om man synes Gale har høj troværdighed eller ej, så synes jeg stadig det er i orden at den er her.

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Hmm - Hifi - 4 ALL

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Godt sagt, Obi jon kenobi! Jeg er fuldstændig enig.

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:
Hmm - Hifi - 4 ALL

Du har så ganske ret!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Som I kan se, så er artiklen skrevet af HIFI Klubben selv... Og det er ikke første gang man støder på lige lovlig positive omtaler af Dem om Deres egne produkter!
Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

S.B.P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Hvad er det for en usmagelig trang til snobberi nogle af forummets medlemmer her tilkendegiver...??

Til Hurtig: hvis du ikke har bemærket det, skal jeg da gerne gøre dig opmærksom på det faktum, at ALLE forhandlere har en tendens til at omtale deres produkter særdeles positivt! Hvis det omvendte var tilfældet, ville det da være lidt af en falliterklæring set ud fra en virksomheds synspunkt, synes du ikke?

Til top Vis S.B.P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S.B.P.

Phat Simon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

S.B.P. skrev:

Hvad er det for en usmagelig trang til snobberi nogle af forummets medlemmer her tilkendegiver...??

Til Hurtig: hvis du ikke har bemærket det, skal jeg da gerne gøre dig opmærksom på det faktum, at ALLE forhandlere har en tendens til at omtale deres produkter særdeles positivt! Hvis det omvendte var tilfældet, ville det da være lidt af en falliterklæring set ud fra en virksomheds synspunkt, synes du ikke?

Kunne ikke siges bedre -

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Marts 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

S.B.P. skrev:

Jeg snobber ikke, jeg er et "offer" for gale derhjemme. Skal dog siges at jeg var tilfreds i starten, men man bliver hurtigt træt af deres lyd - eller det gør jeg. Dette er også grunden til at jeg er ved at skifte stuff ud nu :)

ifgy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2003
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Det er vel en skam, at du i dine egne "hifi"-øjne ikke har været i stand til at skelne mellem Gale og andre.

Man har vel lov til at prise sin egen butik, og alt dens salg, måske endda skamrose den, hvis det er dét image man går efter. Men, hvis de misvejleder forbrugerne, så er der et problem.

Desuden, så var det bare en nyhed om et produkt. Hvis stjalke blev meget forulempet over deres mangel på superlativer i beskrivelsen, så er du nok den eneste.

Folk er da godt nok blevet snæversynede og pernittende - løs dog lidt op. Et debatforum er til for at høre hinandens meninger, men man behøver altså ikke flame ALT og ALLE !

Til top Vis ifgy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ifgy

S.B.P.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Cyber-Frog skrev:
S.B.P. skrev:

Jeg havde også NAD Silverline, Holfi osv. og blev træt af deres lyd

Jeg snobber ikke, jeg er et "offer" for gale derhjemme. Skal dog siges at jeg var tilfreds i starten, men man bliver hurtigt træt af deres lyd - eller det gør jeg. Dette er også grunden til at jeg er ved at skifte stuff ud nu :)

Jeg havde også NAD Silverline, Holfi osv. og blev træt af deres lyd - er det så en fejl ved produktet eller er det blot forbrugernes (læs: hifinørdernes) krav der vokser med grejet?  Jeg tror det er det sidstnævnte...

Til top Vis S.B.P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S.B.P.

stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Well, jeg har bare et problem med at Gale bliver kassificeret som værende HIFI.

Til top Vis stjalke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stjalke Besøg stjalke's Websted

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Marts 2004 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Det har jeg bestemt ikke. Så har jeg et større problem med at f.eks. CV bliver kaldt det, men det har jeg faktisk HELLER ikke et problem med, da der skal være plads til alle, og alles ønsker!

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Erase
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2003
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

Jeg synes egentlig det er ok det bliver postet her. Jeg tror der er mange på dette forum der nedprioterer surround, og bruger pengene på et godt stereo setup i stedet.

For nogle af disse personer, kan nyheden være meget relavant.

(dermed ikke sagt at alle "lavere-fi" produktnyheder skal postes på forsiden)
Til top Vis Erase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erase

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Marts 2004 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

hehe. Jeg tror tvært imod der er mange herinde der nedprioterer stereo, og derfor køber en billig sub til surround som den Gale, istedet for at sætte pengene i noget ordentligt stereo-grej. Desværre. Det er synd, hvis du spørger mig.

Mit Hifi

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Marts 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

rune-nielsen skrev:
hehe. Jeg tror tvært imod der er mange herinde der nedprioterer stereo, og derfor køber en billig sub til surround som den Gale, istedet for at sætte pengene i noget ordentligt stereo-grej. Desværre. Det er synd, hvis du spørger mig.

Det er jeg, desværre, helt enig i.

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

rune-nielsen skrev:
og derfor køber en billig sub til surround som den Gale

Yeps,  Jeg har en GALE 3080W og jeg er stadigvæk glad for den, vile da gerne have købt en dyre og bedre (ved godt at Gale er low-fi) men ellers ville jeg jo ingen have nu, og den er bedre en ingenting! (det er den altså, nå...) og skal da ha' en anden OG bedre senere.

PS; bruger den KUN til snurrerund.........

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

Schriver
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter egen anmodning

Bruger siden: 14 Marts 2004
Lokalitet: Sverige
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

S.B.P. skrev:

Helt enig. Uanset i hvilket prisleje man dyrker sin HiFi eller surround interesse er det altid patetisk når folk der skal stive sit ego af med noget der er dyrere end de andre fatigröves udstyr.  Gale er et billigt entry level märke der, til prisen, leverer et ärligt produkt. Bland ikke äbler og pärer - men vurder hver klasse for sig.

Sören

Til top Vis Schriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schriver

angrii
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003
Sendt: 07 April 2004 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Gale sikrer bare at normale(unormale) folk med interesse for rimlig lyd, kan købe et produkt til rimlig penge... Fordi det ikke koster en halv guldbar behøver det jo ikke at fornærmes.

Jeg er blevet skudt af venner når jeg har fortalt at mit nye højtaler kabel koster 800kr meteren- jeg mener bare lidt til enhver smag og pung...

Respekt for det gale

Til top Vis angrii's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af angrii

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum