| Forfatter |
|
sirhish Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Januar 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 545
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har et apperat til rep på garantien, der ventes på reservedele på 6 måned, har jeg bare været mega uhledig, eller forkommer
det tit i hifi verdnen at er lang reparationstid ??????
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
6mdr det lyder godt nok vildt og det er alt for længe.....velkommen
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der skal repareres indenfor normal/acceptabel ventetid (2-4 uger), kan man ikke det, bør du kunne hæve købet eller få et nyt tilsvarende produkt. Og så er der lige den med, "at jeg ellers får og altid har fået en rigtig fin service, og at værkstedet virkelig er uheldige med at skaffe den rigtige reservedel"......... Skal/skal ikke brokke???  Det er op til dig, men med et halvt år har du vist alle rettighederne på din side  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det tit at værksted ikke ligge inde med dyre reservedelen, og stor set alle elektronikproducenter har lukke reservedele
lager i EU, derved skal en reservedel hente enten fra fabrikken eller fra et lager i østen, og da man ikke sende med luft post
(det er for dyrt), så skal reservedelen smide i en container der på et tidspunk er fyld op eller når Danmark på et tidspunk, og
her passe det meget god med omkring 6 til 12 måned vente tid, og hvis det ikke var en løsning så skal der bestilles en ny
reservedel hjem og så kan man vente igen omkring 6 til 12 måned.
Derfor er man også begynde ikke at lave en dyr reparation, men at ombytte ting til en ny eller tilsvare udgave.
Men der er nogle firma der ved at de har 3 rep. mulighed og det kan i værst falde tage 3 år (3 ganga bestilling af reservedel fra
østen). og så regner disse firma med at man har købet et nyt produkt i mellem tiden. Så man give sig god tid med rep.
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min optik er det alt for lang tid at gå og vente. Jeg var blevet godt gal i skralden, og forlangt et nyt tilsvarende produkt eller pengene tilbage __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
FelixTheDane Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 518
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder underligt med det udstyr du har listet...
Eller er det et andet produkt?
Jewg ville tage kontakt til forhandleren og få afklaret hvad udsigterne er, og så tage stilling til det der fra.
Er enig med Boydk.
Mvh, og held og lykke.
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nonnegativ Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 25 April 2012 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
6 mdr. er uacceptabelt i min optik.
Jeg har desværre prøvet noget tilsvarende i en københavnsk hifi-biks: En bestillingsopgave måtte opgives, da leveringstiden
var overskrevet med 8 mdr. Jeg fik dog noget andet for det forudbetalte beløb.
Dum som jeg var indleverede jeg senere en røreffekt til garantirep samme sted: Efter 3 mdr. blev jeg gal i skralden primært
da forhandleren kun tog telefonen når jeg ringede med "skjult nummer". Jeg fik en klamp-reperation tilbage, og har siden
udskiftet både mærke og forhandler.
Morale: Man kender først sin hifi-pusher når der skal ydes service..
(Det skal ikke være mavesurt det hele: Jeg har haft mange positive erfaringer med forhandlere Vest for storebælt).
|
| Til top |
|
| |