Forfatter |
|
NAD-Mand Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det mig, eller er siden her bare fuldstændigt død?
Jeg har de sidste 4 timer logget ind og ud af H4A forside, og ser det er de samme emner som bliver ved med at stå i top 10 uden nye besvarelser.. Det er egentligt ikke kun idag jeg oplever det fænomen, det er rimelig jævnligt det ser sådan ud herinde.. - Jeg kan huske tilbage da jeg startede her på forummet, der var der gang i debatten og der var en masse mennesker. Nu ser jeg vel de samme 20 navne dukke op i de forskellige debatter?
|
Til top |
|
|
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt følge dig. Men måske er det bare agurketid - også for hifinørder. Måske spiller finanskrisen også en rolle?
|
Til top |
|
|
madmax Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej jeg syntes at det er som det plejer , det er nok varmen og konerne der trækker lidt.
madmax
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg synes nu også der har været meget dødt her i lang tid.....det er det også på andre sidder....
velkommen
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
kære nørder, det er SOMMER så er der meget der er døt på det store næt
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo heller ikke hele tiden man kan have noget på hjerte. Det begynder snart igen, at tikke ind med dit og dat.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
NAD-Mand Forum Bruger

|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sommer eller ej, så har forummet bare været dødt det sidste halve års tid  Der er rigtigt mange mennesker der ikke længere er her, som man kan finde på andre sider. Avtainment er rimelig stille men vil dog sige der er en smule mere gang i den der?! Det er i hvert fald ikke samme spørgsmål der dukker op der, som hvad er den her ting fx værd, eller endnu en akustik tråd omkring absorbering.
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Folk er vel ude og kigge på dameben. Det vrimler jo med dem __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4844
|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej NAD-Mand!
Hifi branchen som et hele er slemt ramt af krisen, og der er flere forhandlere som har valgt at lukke eller skrue kraftigt ned for aktiviteten... det er den ene side af sagen.
Det betyder, at der ikke kommer mange nyheder om nye produkter, og at læserne efterspørger hjælp eller viser grej frem, i mindre grad.
Nu nævner du selv Avtainment og andre sider. Hvis du sammenligner aktive tråde på de andre sider med Hifi4all, så vil du se, at der stadig er væsentlig mere aktivitet (3-4 gange mere) på Hifi4all - Danmarks førende hifi-magasin.
Og så er det sommer... og det er lavsæson for hifi! Om vinteren er der 1½ gang flere læsere hver dag her på Hifi4all, og sådan har det altid været... krise eller ej!
Men der kommer stadig nyheder i et jævnt flow, og jeg har lige publiceret en besøgsartikel fra et besøg hos Ortofon. Anmeldelserne kommer også i et jævnt flow, og der er lavet aftaler om test til flere måneder frem.
|
Til top |
|
|
NAD-Mand Forum Bruger

|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Hej NAD-Mand!
Hifi branchen som et hele er slemt ramt af krisen, og der er flere forhandlere som har valgt at lukke eller skrue kraftigt ned for aktiviteten... det er den ene side af sagen.
Det betyder, at der ikke kommer mange nyheder om nye produkter, og at læserne efterspørger hjælp eller viser grej frem, i mindre grad.
Nu nævner du selv Avtainment og andre sider. Hvis du sammenligner aktive tråde på de andre sider med Hifi4all, så vil du se, at der stadig er væsentlig mere aktivitet (3-4 gange mere) på Hifi4all - Danmarks førende hifi-magasin.
Og så er det sommer... og det er lavsæson for hifi! Om vinteren er der 1½ gang flere læsere hver dag her på Hifi4all, og sådan har det altid været... krise eller ej!
Men der kommer stadig nyheder i et jævnt flow, og jeg har lige publiceret en besøgsartikel fra et besøg hos Ortofon. Anmeldelserne kommer også i et jævnt flow, og der er lavet aftaler om test til flere måneder frem. |
|
|
Det lyder nu meget godt med fremtidige test og anmeldelser, det ser jeg utroligt meget frem til Mikkel :-)
|
Til top |
|
|
NAD-Mand Forum Bruger

|
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Folk er vel ude og kigge på dameben. Det vrimler jo med dem  |
|
|
Ja det er i hvert fald ikke tøj der kigges efter, for det er der sq ikke meget af på de søde kvinder
|
Til top |
|
|
Stereolab Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 151
|
Sendt: 25 Juli 2012 kl. 06:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Men der kommer stadig nyheder i et jævnt flow, og jeg har lige publiceret en besøgsartikel fra et besøg hos Ortofon. Anmeldelserne kommer også i et jævnt flow, og der er lavet aftaler om test til flere måneder frem. |
|
|
Spændende artikel. Tak for den.  Jeg havde overset den indtil jeg så din besked. Forsiden kunne godt trænge til en ansigtsløftning. Synes det er meget nemt at overse nye anmeldelser og specielt besøgsartikler da de kommer langt nede på siden, med små ikoner. Men nok om det. Har du selv taget billederne? De er rigtig gode. Synd man ikke kan se dem i højere opløsning. Og ja, der er noget stille på siden her, men hellere det, end den omgang personfnidder der raser på AVT for tiden  Der skal nok komme mere gang i den når sommeren er ovre. Mikkel, laver du ikke en " Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr" med dit eget grej? Kan læse du har noget spændende udstyr i anmeldelserne. Bl.a. Xavian XN360 højttalerne. Dem har jeg hørt ved flere lejligheder hos en bekendt, og det er nok noget af det bedste jeg har lagt øre til period. Og jeg har lyttet til meget forskelligt. __________________ Mvh
Stereolab
|
Til top |
|
|
M.M.M. Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 565
|
Sendt: 25 Juli 2012 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey foklens!
Jeg støtter mig og helt klart til den gruppe, der savner "mere gang i den, i forhold til tidligere" Dog så synes jeg at KSB kører rimeligt stabilt, der er godt nok ikke så mange sider med ting folk sælger mere, som før. Men alligevel bliver der næsten udfyldt en hel side på KSB, med gear dagligt. Tror at der er rigtig mange brugere herinde, der ikke gider/orker debatforaet, men nøjes med KSB, og det forstår man da godt engang imellem, og folk skal da være fri til at gøre med deres profil hvad de vil! ... men engang imellem er det bare virkelig dødt!
Jeg vil mene at selvom man er på ferie, og tilfældigvis finder noget internet, kan det nu godt være at man lige kigger forbi herinde man savner vel anlægget derhjemme 
__________________ Mvh: Martin
|
Til top |
|
|