Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 06:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Er der stille på siden? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Er det mig, eller er siden her bare fuldstændigt død?

Jeg har de sidste 4 timer logget ind og ud af H4A forside, og ser det er de samme emner som bliver ved med at stå i top 10 uden nye besvarelser..
Det er egentligt ikke kun idag jeg oplever det fænomen, det er rimelig jævnligt det ser sådan ud herinde..
- Jeg kan huske tilbage da jeg startede her på forummet, der var der gang i debatten og der var en masse mennesker.
Nu ser jeg vel de samme 20 navne dukke op i de forskellige debatter?
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand

Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Kan godt følge dig. Men måske er det bare agurketid - også for hifinørder. Måske spiller finanskrisen også en rolle?

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman

madmax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Nej jeg syntes at det er som det plejer , det er nok varmen og konerne der trækker lidt.

madmax

Til top Vis madmax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madmax

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

jeg synes nu også der har været meget dødt her i lang tid.....det er det også på andre sidder....

velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

kære nørder, det er SOMMER så er der meget der er døt på det store næt
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Det er jo heller ikke hele tiden man kan have noget på hjerte. Det begynder snart igen, at tikke ind med dit og dat.

NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Sommer eller ej, så har forummet bare været dødt det sidste halve års tid 

Der er rigtigt mange mennesker der ikke længere er her, som man kan finde på andre sider. Avtainment er rimelig stille men vil dog sige der er en smule mere gang i den der?!

Det er i hvert fald ikke samme spørgsmål der dukker op der, som hvad er den her ting fx værd, eller endnu en akustik tråd omkring absorbering.

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Folk er vel ude og kigge på dameben. Det vrimler jo med dem

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Hej NAD-Mand!

Hifi branchen som et hele er slemt ramt af krisen, og der er flere forhandlere som har valgt at lukke eller skrue kraftigt ned for aktiviteten... det er den ene side af sagen.

Det betyder, at der ikke kommer mange nyheder om nye produkter, og at læserne efterspørger hjælp eller viser grej frem, i mindre grad.

Nu nævner du selv Avtainment og andre sider. Hvis du sammenligner aktive tråde på de andre sider med Hifi4all, så vil du se, at der stadig er væsentlig mere aktivitet (3-4 gange mere) på Hifi4all - Danmarks førende hifi-magasin.

Og så er det sommer... og det er lavsæson for hifi! Om vinteren er der 1½ gang flere læsere hver dag her på Hifi4all, og sådan har det altid været... krise eller ej!

Men der kommer stadig nyheder i et jævnt flow, og jeg har lige publiceret en besøgsartikel fra et besøg hos Ortofon. Anmeldelserne kommer også i et jævnt flow, og der er lavet aftaler om test til flere måneder frem.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hej NAD-Mand!

Hifi branchen som et hele er slemt ramt af krisen, og der er flere forhandlere som har valgt at lukke eller skrue kraftigt ned for aktiviteten... det er den ene side af sagen.

Det betyder, at der ikke kommer mange nyheder om nye produkter, og at læserne efterspørger hjælp eller viser grej frem, i mindre grad.

Nu nævner du selv Avtainment og andre sider. Hvis du sammenligner aktive tråde på de andre sider med Hifi4all, så vil du se, at der stadig er væsentlig mere aktivitet (3-4 gange mere) på Hifi4all - Danmarks førende hifi-magasin.

Og så er det sommer... og det er lavsæson for hifi! Om vinteren er der 1½ gang flere læsere hver dag her på Hifi4all, og sådan har det altid været... krise eller ej!

Men der kommer stadig nyheder i et jævnt flow, og jeg har lige publiceret en besøgsartikel fra et besøg hos Ortofon. Anmeldelserne kommer også i et jævnt flow, og der er lavet aftaler om test til flere måneder frem.

Det lyder nu meget godt med fremtidige test og anmeldelser, det ser jeg utroligt meget frem til Mikkel :-)

NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Juli 2012 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Folk er vel ude og kigge på dameben. Det vrimler jo med dem
Ja det er i hvert fald ikke tøj der kigges efter, for det er der sq ikke meget af på de søde kvinder

Stereolab
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2009
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Juli 2012 kl. 06:35 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Spændende artikel. Tak for den. Jeg havde overset den indtil jeg så din besked. Forsiden kunne godt trænge til en ansigtsløftning. Synes det er meget nemt at overse nye anmeldelser og specielt besøgsartikler da de kommer langt nede på siden, med små ikoner. Men nok om det. Har du selv taget billederne? De er rigtig gode. Synd man ikke kan se dem i højere opløsning.

Og ja, der er noget stille på siden her, men hellere det, end den omgang personfnidder der raser på AVT for tiden Der skal nok komme mere gang i den når sommeren er ovre.

Mikkel, laver du ikke en "Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr" med dit eget grej? Kan læse du har noget spændende udstyr i anmeldelserne. Bl.a. Xavian XN360 højttalerne. Dem har jeg hørt ved flere lejligheder hos en bekendt, og det er nok noget af det bedste jeg har lagt øre til period. Og jeg har lyttet til meget forskelligt.

M.M.M.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007
Sendt: 25 Juli 2012 kl. 08:17 | IP-adresse registreret  

Hey foklens!

Jeg støtter mig og helt klart til den gruppe, der savner "mere gang i den, i forhold til tidligere" Dog så synes jeg at KSB kører rimeligt stabilt, der er godt nok ikke så mange sider med ting folk sælger mere, som før. Men alligevel bliver der næsten udfyldt en hel side på KSB, med gear dagligt. Tror at der er rigtig mange brugere herinde, der ikke gider/orker debatforaet, men nøjes med KSB, og det forstår man da godt engang imellem, og folk skal da være fri til at gøre med deres profil hvad de vil!  ... men engang imellem er det bare virkelig dødt!

Jeg vil mene at selvom man er på ferie, og tilfældigvis finder noget internet, kan det nu godt være at man lige kigger forbi herinde  man savner vel anlægget derhjemme

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes