Sendt: 04 September 2012 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen!
Øv bøv så blev jeg taget i røven. Jeg må ellers indrømme at jeg havde stor tillid til personen, da han optræder jævnligt på
hifigalleri. Der er tale om personen ved kaldenavn "daniel D". Han er tilsyneladende meget stor cerwin vega fan. Jeg har
overført 1300 kr. til ham d. 23/8. med aftale om han skulle shippe basserne dagen efter. Det endte så med at han rykkede
det til om tirsdagen hvilket jeg sagde god for. Det endte dog med at han først fik "sendt" dem om tirsdagen. Jeg spørger
efter t&t nummer. Det har han så "glemt" at få med. Han skriver så at han har glemt at skrive min adresse på pakken og
derfor er blevet kontaktet af posthuset (hvordan de har fået hans nummer er mig en gåde). Han påstår så at den bliver
sendt i torsdags (30/8). Jeg har til d.d. intet modtaget. Jeg har naturligvis kontaktet sælger som siger at "han har gjort sit"
og han nægter at tilbageføre pengene (selv hvis han skulle modtage basserne tilbage).
AV DEN KRADSER I SU'EN!!!!! Øv! Ved ikek om han er aktiv herinde, men ville blot bede om at udvise varsomhed ved
handel med ham!
__________________ Hjemmesetup på 32 kvm:
NAD T 753
NAD 2700 THX x 2
Playstation 3
Mediecenter PC:
- 3,06 GHz Intel Celeron
- 3,5 GB Ram
- 1 GB grafikkort
- Prodigy HD2 lydkort
Cerwin Vega HP-215 x 4
|