| Forfatter |
|
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg syntes at det var rigtig spændende at vi nærmede os 40.000 medlemmer her på HIFI4ALL, men nu ser jeg at der forneden står 39.003 medlemmer. Kan det virkelig passe at næsten 1.000 medlemmer har meldt sig ud, eller er det måske bare en fejl.?
carsten
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4931
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Carsten!
Nej, det kan ikke passe, at 1000 har meldt sig ud... Pt. er der 39000+ medlemmer på Hifi4all.
Dog er det ikke alle konti som er aktive, og nogle er også kun benyttet en gang eller to.
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det forstår jeg godt, men for lidt siden var vi jo tæt på 40.000 medlemmer, og det var bare det der undrede mig.
carsten
|
| Til top |
|
| |
mx jelle Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men hvor mange er så "aktive brugere" her inde Mikkel ? __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvornår er man "aktiv"? Når man læser eller når man skriver? - eller når man gør begge dele? Hvor ofte skal man i så fald skrive for at være aktiv ?
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
D A O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2465
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
Ja det forstår jeg godt, men for lidt siden var vi jo tæt på 40.000 medlemmer, og det var bare
det der undrede mig.
carsten |
|
|
Den slags tal kan man manipolere med, og de vigtigste er dem som faktisk bibringer med noget __________________ vh Hans Lund
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
mx jelle Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
fredmarantz skrev:
|
Hvornår er man "aktiv"? Når man læser eller når man skriver? - eller når man gør begge dele? Hvor ofte skal man i så fald skrive for at være aktiv ?
Vh
Freddy |
|
|
jamen det er jo lige det  Men man behøver ikke skrive, bare være logget ind og følge med for at være aktiv medlem. Mange af brugerne ligger jo sikkert også fra 5-7 år siden, som sikkert ikke bruger dem mere... Det kunne da bare være sjovt at vide hvor meget aktivitet der pt. er her inde.. Og hvor mange der overhoved besøger forumet. __________________ Mvh. Mx jelle
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
hbuus Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig med mx jelle.
|
| Til top |
|
| |

Redaktør og Indehaver
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen!
Bare for at der ikke går spekulation i den, så er de 39.000 udtryk for hvor mange profiler der er oprettet til brug i forum og Køb, Salg & Bytte. Det er langt fra alle der er aktive hele tiden, og nogle har stået inaktive i lang tid.
Men når det kommer til aktivitet på siden, så er der i gennemsnit 10.000 unikke besøg pr. dag, holdt op mod IP-adr. Men tal og statistik er noget utaknemmeligt stads, for hvis en bruger besøger siden flere gange samme dag, og der går længere tid i mellem hvert besøg, så tæller de alle for et unikt besøg. Men mon ikke, at de fleste kun kigger forbi en gang dagligt Andre kigger kun forbi en gang om ugen.
Tilsvarende tal for en uge er 80.000, og for en måned 300.000!
På alle sider er der et lilla ikon med et tal, enten i venstre side eller for neden. Tallet er et udtryk for hvor mange der er på hele sitet i læsende stund!
En anmeldelse læses i snit ca. 10.000 gange, og en nyhed ca. 2000 gange efter publicering.
Nogle "ondsindede" sjæle vil så påstå, at mange af disse hits er søgerobotter fra rusland, samt Google der kigger forbi hver time... men det er nok udtryk for jantelov, og misundelse 
Som sagt er dette indlæg ikke en opfordring til ballade eller "besserwissere", der har arbejdet med hjemmeside-statistik i 20 år, og bla bla bla...
|
| Til top |
|
| |
hbuus Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er imponerende, så populært sitet er. Godt gået, Mikkel!
Man kan jo også læse ud af bare køb-salg-bytte-forummet, hvor populært sitet er.
Det er HELT vildt, så meget der bliver sat til salg hver eneste dag, og af forskellige personer.
Det er fedt!
|
| Til top |
|
| |

Redaktør og Indehaver
|
| Sendt: 25 December 2012 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|