| Sendt: 01 Juni 2004 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dolkin.
Har selv undersøgt mulighederne. Fandt dog hurtigt udaf, at det er yderst kostbart. Det er ikke selve vægten der er det onde i denne sammenhæng, men kassernes volumen. Er ved at indkøbe et sæt krell monoblokke, men opgav mulighederne i USA, da fragten blev ca 15000 kr....... Derudover skal du påregne told og moms af den samlede pris.ALtså indkøbsprisen+fragt.
Herefter skal du påregne en konvertering fra 110 Volt til 230Volt. Igen ville det i mit tilfælde blive rimeligt pepret, påtrods af at jeg kender en gut, som kunne gøre det udenfor regnskabet. Skulle indkøbe delene hos audionord, men ved ikke noget om prisen, da jeg strandede på told og fragt.
Så i mit tilfælde kunne det ikke betale sig. Jeg tør ihvertfald ikke satse på at de går igennem tolden uden at skattefar vil have et bid af kagen.
Så mit råd er søg efter varerne i EU. Det gør jeg. Specielt holland og tyskland forekommer mig som et godt marked. Der skal du ikke regne med told eller moms. Søg blot for at det fremgår af kvitteringen, at din pris er inkl. landets moms. osv. Er du itvivl. så spørg Told og skat.
MVH. Møller
|