|
Hejsa.
Jeg har tænkt på at købe et nyt surround sound system - og prøver at finde ud af hvad jeg skal købe.
Jeg er meget glad for Denon, og har derfor set mig varm på deres forstærkere. Jeg har set på:
Denon AVC-A1SR
Denon AVC-A11SR
Denon AVR-3803
Er forskellen på AVC-A11SR og AVR-3803 ikke så lille, at det ikke kan betale sig at give den dobbelte pris for AVC-A11SR?
Det kan ikke betale sig. Du får en anelse mere effekt med a11, men med 3805 får du en masse fede features. Slet ikke den prisforskel værd!
Og er det overkill og købe AVC-A1SR? Er der andre forstærkere i samme prisklasse der er bedre?
Intet overkill der. Der er en lækker forstærker (har en selv ). Yamahas nye topmodel skulle efter sigende også være rigtig god!
Som højtalere har jeg tænkt meget på engelske Monitor Audio.
Jeg har set mig lun på Monitor Audio Guld ref 60 - til 24.000 (sætpris)
Jeg har da også tænkt på Audio Vector Mi3 Signature - til 23.000 (sætpris)
Alle baghøjtalere og centerhøjtaler kommer senere, der må jeg finde råd til dem der passer i sættet til fronthøjtalerne.
Hvor stor forstærker skal man have for at få det fulde udbytte af de højtalere?
Kender ikke de højtalere.
Det er jo også dumt at betale for et 7.1 system, når man nok aldrig kommer til at bruge mere end 5.1 system.
Jeg skal selføgelig bruge det mest til film, men også musik - hvor jeg hører alt fra rock, pop, techno, enya osv.
Hvad mener i? |