Forfatter |
|
kimh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 8
|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg fået mit "lille" hjemmbio-sæt Yamaha HTIB 1000, og der er faktisk rigtigt god lyd i det......når altså min "sub" vil spille med, for her er mit lille problem, den tænder og slukke hele tiden, når der er tale, er den faktisk pasiv, og når der sker noget, kommer den igang, men ikke altid. Har prøvet at sætte den, i både i high og low, men det hjælper heller ikke.
Er der nogne kan hjælpe, eller den kender til det, eller er det bare mig ???????
MVH
kimh
|
Til top |
|
|
ShookOne Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 78
|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
min fatters SONY system gør det samme...
det er når der ikke kommer lave toner der skal ned i subben i lang, så slår den fra...
vil gætte på at du kan ændre det på din forstærker, læs evt. i din manual eller på nettet...
|
Til top |
|
|
kimh Forum Bruger

|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 04:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm.....har ellers læst manualen, men kan ikke rigtigt finde noget, udover hvordan man tilslutter den ?
Nå!!! men der kommer nok flere bud?
Men tak for budet.
MVH kimh 
|
Til top |
|
|
ontherock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 05:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej kimh,jeg havde også samme problem der er 3 indstillinger på subben high,low og off den skal så på off så skulle det være løst men du skal så tænde og slukke på subben hver gang du skal bruge den håber at du kan bruge dette hilsen ontherock
|
Til top |
|
|
kimh Forum Bruger

|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ontherock:
Jamen så vil jeg prøve at sætte den i "off" og så må jeg jo bare tænde og slukke, eller lade den være tændt!!!! lidt "surt"
MVH
kimh
|
Til top |
|
|
ontherock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej kimh, jeg har ikke nærlæst manuelen men måske det kan gøres på en anden måde? men det var da (lidt) hjælp,min overraskelse blev meget stor da jeg satte mit anlæg op(htib 1000) det er fandeme meget for 5k man får syntes jeg hvad med dig blev du ikke også overrasket?.
|
Til top |
|
|
kimh Forum Bruger

|
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen ontherock:
Helt sikker...jeg blev også overraske, den gode lyd, om det er film eller musik, så spiller det godt, og til en stue på 30 kvm, er det en god lille "hjemmebio"
Har prøvet at sætte min sub i off......og nu skukker den ikke, så det er ok. Så må jeg også læse lidt mere i min manualen.
MVH
kimh
|
Til top |
|
|