Bruger siden: 05 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 224
Sendt: 01 November 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
en af mine venner skal bruge ny receiver... hvad er den kraftigste af de billigste receivere... hvis der ikke er anden udvej så brugt men helst ny sådan er han bare...
Bruger siden: 09 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 411
Sendt: 02 November 2004 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
Ja for 2500,- kan man få mange surround forstærkere men sæt ikke forventningerne for højt.
Hvilke højtalere skal den trække fordi forstærker i den prisklasse duer ikke til at trække tunge højtalere. De har ikke så meget kraft bag de Watt de opgiver.
Husk kvalitet koster. Så hvis det er det han vil have så må han kigge efter noget brugt.
Bruger siden: 05 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 224
Sendt: 02 November 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
cst1967 skrev:
Hvilke højtalere skal den trække fordi forstærker i den prisklasse duer ikke til at trække tunge højtalere. De har ikke så meget kraft bag de Watt de opgiver.
han startede med at købe nogle store sony. jeg fandt aldrig ud af hvad modellen hed eller hvad der er af specifikationer.
nu vil han bytte dem til noget mindre... det er bestemt ikke ht'ere i den gode ende vi snakker om så en dyr receiver ville være skør og købe. jeg er faktisk enig med ham om at en ny receiver til 2500 eller under vil være ok men hvilken er så den bedste?
Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
Sendt: 02 November 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
Malmgren, mener ik at en ny receiver til 2500 er dårlig.. jeg mener de er ubrugelige.. de kan ik spille hverken fra eller til.. medmindre det er pc speakers han har så dur de ikke.. de virker ikke.. eller jo måske hvis han smider en sub på kan de måske være til at holde ud at høre på.. hvis det endelig skal være ville jeg nuppe en sony, tror næsten man kan få en der kan spille bare lidt bund til de penge
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum