Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
Sendt: 08 November 2004 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
How.. blev ikke nogen tekst med.. Overstående viser hvordan jeg forestiller mig å koble det hele i sammen... er jeg galt på den? (pilene i figuren stemmer ikke)
Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
Sendt: 09 November 2004 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
Tak for gode svar :-) Nå har jeg primært to problemer som jeg ikke kan finde nogen løsning på..... 1. Efter som det er en Monitor Oute så regner jeg med at det er OSD på Reciveren, men uanset hvad jeg prøver får jeg ikke frem noget bilde i fra reciveren på tv? 2. Hvordan kan jeg få lyd i fra tv til reciveren? (feks) suround i de filmer som har det.
Min Tv har desværre kun 2 scart.... og en af dem er brugt til DVD... Den annen til PC
Bruger siden: 11 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 290
Sendt: 09 November 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
Marius skrev:
1. Efter som det er en Monitor Oute så regner jeg med at det er OSD på Reciveren, men uanset hvad jeg prøver får jeg ikke frem noget bilde i fra reciveren på tv?
Selvom der er monitor out betyder det ikke at der er OSD. Monitor out bruges også til at få de videosignaler der er koblet til receiveren videre til fjernsynet. Kører du f.eks dvd'ens videosignal igennem receiveren, bruges monitor out til at få dette signal videre til fjernsynet.
Marius skrev:
2. Hvordan kan jeg få lyd i fra tv til reciveren? (feks) suround i de filmer som har det.
Nogle fjernsyn har phono-udgange bagpå. Ellers kan man vist en box så du kan tilslutte flere scartkabler til et stik.
__________________ Den som siger ingenting er umuligt har aldrig prøvet at smække med en svingdør.
Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
Sendt: 10 November 2004 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
Xilox,
Medmindre du har et tv med indbygget dolby digital dekoder (så har det også digital indgang til f.eks. DVD-afspilleren) , så modtager det kun stereo (nicam) via antennen, og har derfor naturligvis også kun stereoudgang... (ligesom en stereo VHS video)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum