hvad jeg kan læse mig til anbefaler i NAD T743 og Marantz SR 5400.. er de at foretrække frem for Denon 2105? ... Har jeg ret i at de fleste syntes bedst om Marantz'en, men hvorfor egentlig?
Har lige lavet en kort liste for at se om jeg har fået fat i det rigtige:
Denon AVR-2105 Meget ny på banen, så derfor meget delte meninger Men uovertruffen til Surround sound yder ikke de opgivne watt Medfulgt mic til let indstilling af sound
Denon er ikke så kraftig men er måske udmærket
Nad Uovertruffen til stereo sound men følger også med på surround niveau, men bare som den sidste af de 3 nævnte recievere. yder de opgivne watt
meget strømstærk og kraftig god til stereo
Marantz'en Aller bedste i stereo sound Ligger over Nad'en men under Denon når det gælder surround sound meget musikalsk.. ?! alt i alt er Marantzen den bedste allround reciever? (også den dyreste)
Marantz efter min mening den bedste god til både stereo og surround og også strømstærk, selv om den er lidt dyrere får du også det mere for pengene. &nbs p; PS. Marantz SR-5400 kan fås til 3300 kr. ekls. porto hos Hirsch-Ille
er jeg inde på noget af det rigtige.. håber jeg har formuleret mig korrekt, det gik lidt stærkt med at skrive det 
|