Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 00:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: AVR130 - Dur den til noget? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Visti
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 14 December 2004 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg overvejer at investere i et surroundsetup, og i den forbindelse har jeg kigget lidt på Harman/Kardon's AVR130.
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle erfaringer med den. Jeg hører en del musik på mit anlæg, så jeg vil også gerne vide hvor godt/dårligt den klarer sig i stereo.

Grunden til at jeg er interesseret i netop den forstærker er, at den - på papiret ihvertfald - kan lave nogenlunde god lyd til en meget fornuftig pris. Jeg er dog selvfølgelig ikke afvisende overfor alternativer, men jeg har altså ikke mange tusinde kroner ekstra, så eventuelle alternative forslag skal helst være i nogenlunde samme prisleje

Til top Vis Visti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Visti

<-nexuz->
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 31 Januar 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg skriver lige en hurtig besked til dig, for har desværre ikke så meget tid.

Jeg har en Harman/Kardon AVR130, jeg bruger den meget til bare at høre musik med, det lyder rigtigt godt, men der er ikke særligt meget smæk på, jeg har 2 styk. gamle dantax højttaler som er ret store i bas enhederne, og når jeg skruer op over 0db på min h/k så slukker den efter et stykke tid, og skriver proteckt, og det irriterer mig voldsomt meget...

Højttalerene er meget dårlige tror jeg, kan også være derfor ? , håber jeg iværtfald.

Men ellers er jeg tilfræds.

Dawid

Til top Vis <-nexuz->'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af <-nexuz->

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 31 Januar 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

hvad jeg har hørt synes jeg bestemt den gør det rigtig godt.. specielt til prisen... du skriver jo ikke hvad det er for nogle højttalere den skal bruges til... men igen... jeg synes den gør det rigtig godt.... alternativt kunne være en Marantz der specielt til musik gør det godt... og det er ikke fordi de er meget dyrere. se evt:    www.tapeconnection.dk der har de priserne på alle deres modeller.

god jagt

Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted

cooljules1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Nexus:

Enten er den langt fra kraftig nok til at trække dine HT'er, ellers er der muligvis en svag kortslutning et sted: check lige dine terminaler en ekstra gang.?
.
Til top Vis cooljules1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cooljules1

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes