| Sendt: 26 December 2004 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Wuffer
Jeg har selv brugt den i en årrække, og må sige at de priser den handles til, er den et rent scoop så længe du påtænker primært at bruge den til stereo, og kun lejlighedsvis film.
Til stereo er det indbyggede subfilter hele forstærkerens pris værd, hvis du har panelhøjttalere der skal hjælpes under 80Hz. Du kan nemlig bruge subudgangen i stereomode - noget som ikke alle surroundforstærkere kan. Desuden kan tonekontrollerne bypasses, hvilket er godt.
Til filmbrug skal du være opmærksom på at den ikke umiddelbart kan udbygges til AC3 eller DTS, men at det er muligt selv at tweake den til det, hvis du har forstand på elektronik. Der findes et kit til ca. en tusse i USA hvor man får monteret en DB25 indgang af den type som bruges til printere, og i øvrigt er standard på grej til biografer. Men igen, hvis du ikke selv er ferm med en loddekolbe, og gerne vil have AC3, må du nok sælge den igen når tiden kommer. Er den billig, så er det nok til at leve med et evt tab her. Til hifi, er lyden rigtig god i prisklassen - især til de latterlige priser den handles til lige nu. Hvis den kun var til stereo, men med subfilter, ville den være væsentlig dyrere.
|