| Sendt: 27 December 2004 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jeg har en ven, som har solgt alt hans stereo grej. Eller det han nu havde... heeh :)...
Han har 8000 kr. som han gerne vil have følgende for:
5 stk højtalere + sub. Digital surround forstærker...
Hvad ville være det bedste at købe... Eller skal han starte med at købe en forstærker + 2 højtalere?
Håber i vil hjælpe...
Mvh
|