Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Denon 2105 PROBLEM (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bondher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 29 December 2004 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg har lige købt en Denon 2105 reciever, der har 7 kanaler!! Men jeg har kun 5 højttalere til!! Mit problem er at når den selv skal installere højttalerene så finder den en fejl fordi den ikke kan finde de sidste 2 højttalere altså surround højttalerne som jeg ikke har!! (jeg har jo kun 5 højtallere og der er 7 kanaler)

Hvordan fortæller jeg recieveren at der kun er 5 højttalere!! Hvad skal jeg gøre????

Jeg vil godt have at den installere højttalerene så er jeg sikker på den bedste opsætning.

Til top Vis bondher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bondher
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 29 December 2004 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Kunne forestille mig at du kunne slå de to sidste højttalere fra inde i OSD menuen eller lign.



__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
bondher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 29 December 2004 kl. 17:16 | IP-adresse registreret  

OK hvor ligger lige OSD menuen henne!!!?
Til top Vis bondher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bondher
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 29 December 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Har du ikke manualen ?

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
bondher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 29 December 2004 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Jo men når man siger NONE ved surround højttaler så Bliver Det også NONE ved SURROUND BACK højttalerne og det kan man ikke ændrer!!
Til top Vis bondher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bondher
 
Daniel18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Januar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 189
Sendt: 29 December 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

du skal placere dine surround højtalere i de indgange der er ved siden af center-højtaleren. inde i speaker-config skal du bare sætte den til Sp.A Sp.B og Sp.Back skal stå til none. sådan har jeg selv mit system sat op. har dog den lidt version af forstærkeren. 
Til top Vis Daniel18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Daniel18
 
bondher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 30 December 2004 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

ok det vil jeg så prøve nu
Til top Vis bondher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bondher
 
Xilox
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Oktober 2004
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 31 December 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Hej Bondher

Jeg har selv en 2105 som jeg har kalibreret via den medfølgende mikrofon, og jeg har ikke bemærket nogle problemer. Jeg har nu heller ikke tjekket displayet i receiveren, da jeg udelukkende har brugt OSD menuen.

OSD får du frem ved at forbinde monitor out til dit tv (eller projector), jeg bruger selv svideo-porten men composite skulle også virke.

(Jeg bruger forresten også KUN 5 af de 7 kanaler)

Godt nytår

Til top Vis Xilox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Xilox
 
Mr TGS
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 31 December 2004 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Det er fordi det netop er surroundback du ikke skal tilslutte noget i, men som tidligere nævnt skal du sætte dine højttalere i surroundspeakers. Surroundback er den 6. (7.) kanal, som du netop ikke har.
Til top Vis Mr TGS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr TGS
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes