| Sendt: 31 December 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bondher
Jeg har selv en 2105 som jeg har kalibreret via den medfølgende mikrofon, og jeg har ikke bemærket nogle problemer. Jeg har nu heller ikke tjekket displayet i receiveren, da jeg udelukkende har brugt OSD menuen.
OSD får du frem ved at forbinde monitor out til dit tv (eller projector), jeg bruger selv svideo-porten men composite skulle også virke.
(Jeg bruger forresten også KUN 5 af de 7 kanaler)
Godt nytår
|