Bruger siden: 30 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 52
Sendt: 30 December 2004 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
Jeg har lige fået en United DVD afspiller, og vil derfor gerne have den tilsluttet mit Sony Surround så jeg ikke skal høre på lyden gennem mit tv ;) Men jeg ved ikke hvordan jeg nemmest kan forbinde min DVD med mit surround. Har taget et billede af udgangene, så jeg håber nogen kunne hjælpe mig. DVD afspilleren har desværre ikke optisk udgang :(
Bruger siden: 28 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 250
Sendt: 30 December 2004 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
Hej inside
Jeg ved at du kan købe en omskifter fra coax til optisk.... jeg kan bare ikke finde stedet hvor du kan købe sådan en.... den koster omkring 500 kroner.
Bruger siden: 10 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 465
Sendt: 30 December 2004 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
sorlar skrev:
Hej inside
Jeg ved at du kan købe en omskifter fra coax til optisk.... jeg
kan bare ikke finde stedet hvor du kan købe sådan en.... den
koster omkring 500 kroner.
Hilsen Sorlar
hehe, så er det da vist bedre at levere united spilleren tilbage og købe en (bedre) afspiller med de rigtige udgange
Bruger siden: 30 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 52
Sendt: 01 Januar 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
tak for svarene. Har fundet en coax til optisk omformer, men den koster 375kr og det er lige i overkanten. Så det bliver nok til en ny DVD med optisk udgang på et tidspunkt :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum