Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 10:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Surround hjælp! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
philler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Synes i det her setup kan tages alvorligt?..!!!

Reciever: Denon AVR-1905
DVD: Denon 2200
Front: B&W DM602 s3
Center: LCR60
Rear: B&W Solid S100

Som subwoofer har jeg to par Dali SW8. Jeg vil gerne have en B&W
ASW600 men bliver ikke lige i denne omgang!

Håber i gider give lidt feedback! Jeg kan ikke helt bestemme mig!
Til top Vis philler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af philler
 
Jacob Hatt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har lavet mit system med B&W DM601S3 hele vejen rundt.
Og det spiller forrygende. Jeg kan ikke forestille mig andet end at 602'eren vil lyde godt.

Men jeg vil dog tilslutte mig koret der er mere for at man holder alle højttalere (incl center) af samme type... Så skift LCR60'eren og baghøjttalerne ud med flere 602'ere...
Alternativt, så brug 601'ere som baghøjttalere, hvis du lige vil spare et par hundrede ?

Derudover, så ser det dejligt ud. Mange af mine venner lovpriser Denon, jeg har desværre ikke selv haft muligheden for at høre denon sammen med B&W. Men NAD giver et glimrende resultat...

__________________
Jacob Hatt
Her for at lære.... ;)
Min hjemmebio
Til top Vis Jacob Hatt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob Hatt
 
philler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Helt sikkert. Det lyder godt jo... Har ikke så gode muligheder for
store baghøjtalere da de skal hænge på vægen.

Efter B&W's egne kommentare siger de at hele 600 serien er voice-
matched?
Til top Vis philler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af philler
 
Jacob Hatt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

philler skrev:
Efter B&W's egne kommentare siger de at hele 600 serien er voice-
matched?

Men derfor må der jo stadig være en forskel der berettiger prisen... Og derfor siger min intuition mig, at der ER en forskel i lyden...

Jeg siger ikke at det er en mærkbar forskel, men jeg vil personligt ikke bruge 1000-1500 mere på en LCR60 i forhold til endnu en 601'er....
Heller ikke selvom LCR60'eren spiller bedre... For bedre lyd vil, alt andet lige, forstyrre helhedsbilledet...

__________________
Jacob Hatt
Her for at lære.... ;)
Min hjemmebio
Til top Vis Jacob Hatt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob Hatt
 
philler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Ja helt sikkert. Nu var jeg så heldig at få de to 602'er og LCR'eren for
2600,- i alt. altså brugt, men stadig serie 3. Så jeg tror ikke jeg
klager...
Til top Vis philler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af philler
 
Jacob Hatt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

philler skrev:
Ja helt sikkert. Nu var jeg så heldig at få de to 602'er og LCR'eren for
2600,- i alt. altså brugt, men stadig serie 3. Så jeg tror ikke jeg
klager...

Svin...
Så må vi andre jo bare købe det til listepris...
... Men det er jo heller ikke et problem når man har alle de penge man vil have...

__________________
Jacob Hatt
Her for at lære.... ;)
Min hjemmebio
Til top Vis Jacob Hatt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob Hatt
 
philler
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Nej hehe sådan er det! Vi vil ha' mere!!!! (",)

Held og lykke dit eget gear! SES
Til top Vis philler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af philler
 
Jacob Hatt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  


God fornøjelse... Så må du jo bare råbe højt når der er billeder.

__________________
Jacob Hatt
Her for at lære.... ;)
Min hjemmebio
Til top Vis Jacob Hatt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob Hatt
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes