| Forfatter |
|
flaz Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Hvilke andre foreskelle er der på disse to receivere andet end antallet af kanaler?
Mvh /Malik
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
flaz skrev:
| Hvilke andre foreskelle er der på disse to receivere andet end antallet af kanaler? |
|
|
On Screen Display, konvertering af composite og S-video til component, Multiroom, Lipsync justering og variabel delefrekvens på subwoofer-udgangen. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
flaz skrev:
| Hvilke andre foreskelle er der på disse to receivere andet end antallet af kanaler? |
|
|
On Screen Display, konvertering af composite og S-video til component, Multiroom, Lipsync justering og variabel delefrekvens på subwoofer-udgangen.
|
|
|
Okay, tak for svaret 
Hvad med lyden?
|
| Til top |
|
| |
hald Forum Bruger


Bruger siden: 17 Oktober 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg selv marantz sr5500 og er meget tilfreds med lyden! Stereo lyden er MEGET god!
__________________ Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ
Mit Dali, Marantz, DIY setup!
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hald skrev:
| Nu har jeg selv marantz sr5500 og er meget tilfreds med lyden! Stereo lyden er MEGET god! |
|
|
Okay, men du har ingen erfaringer med 5400?
|
| Til top |
|
| |
hald Forum Bruger


Bruger siden: 17 Oktober 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, jeg har hørt en spille inde ved TC Aarhus, men det var ikke det vilde jeg hørte efter  Så vil faktisk ikke udtale mig om den... kan kun sige at 5500'eren er MEGET dejlig!
__________________ Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ
Mit Dali, Marantz, DIY setup!
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hald skrev:
Jo, jeg har hørt en spille inde ved TC Aarhus, men det var ikke det vilde jeg hørte efter Så vil faktisk ikke udtale mig om den... kan kun sige at 5500'eren er MEGET dejlig! |
|
|
he he okay..
|
| Til top |
|
| |
hald Forum Bruger


Bruger siden: 17 Oktober 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 28 Januar 2005 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jeg har set dem på www.marantz.com ...men man får hel klart et andet syn på tingene under mere 'neutrale' omgivelser  -dog havde jeg tænkt' mig at den skal være sølv 
|
| Til top |
|
| |