Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 15:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nyt surround system... hjælp! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spirit 82
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Jeg skal langt om længe til at have nyt nyt anlæg efter at mit konfirmations SONY har givet op efter 17 års slid.

Jeg vil gerne have et et godt surround mellemklasse anlæg, men behøver ikke købe det hele på en gang, hvis det bliver en kæmpe afskrivning.

Jeg vil gerne have noget i en god kvalitet og hælder meget til at købe B&W kombineret med DENON, da min bror har haft meget gode erfaringer med det, dog kun som et stereo system.

Jeg har været meget imponeret over hans DM 603 højtalere, men vil gerne have nogle der ikke fylder så meget (efter request fra chefen ).

Jeg har kigget lidt på div. muligheder for at købe feks. DENON 3805 på nettet i Tyskland til 999 Euro.

Hvis jeg kombinerer dette med B&W DM602 S3 fronthøjtalere, LCR60 S3 Centerhøjtaler, DM601 S3 baghøjtalere og en ASW600 subwoofer, er det så helt ude i hampen? Kan jeg få et sådant sæt på nettet?

Gode forslag modtages med glæde. Jeg ser meget frem til at få noget ordentligt at lytte til.

Hvis der er oplagte "billige" steder at købe ovennævnte eller alternativer er jeg også meget interesseret i dette. Jeg har ingen fine fornemmelser omkring internethandel, så længe jeg ved hvad jeg køber

vh

Thomas

Til top Vis Spirit 82's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spirit 82

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes