| Sendt: 28 August 2003 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
1. dts-es er et lydformat hvor der er en ekstra center kanal, placeret mellem din eksisterende baghøjtalere, hvis ikke du har denne eksta centerhøjtaler, er det ikke så aktuelt, og at den ikke indeholder dekoder til dette lydformat, gør bare, at den ikke kan afspille dette lydformat, dette lydformat er forholdsvis nyt, og der er ikke så mange filmtitler med dette format.
2. Dsp fuktioner er forskellige virtuelle lydfelter som kan anvendes hvis man har lyst du kender dem sikkert som church, hall, theater osv...
3. componet in/ud sidder som regel bagpå til at forbinde dvd og reciever med hinanden
4. dolby digital-ex se punkt 1 det er det samme
5. 2-vejs fjernbetjening er en betjening med et stort display hvor du kan se informationer fra din reciever dvd etc. i bund og grund virker den som alle andre fjernbetjeninger ! men pas på de bruger batterier!!
har selv sony model str-db 840 mener at 790 er rimelig ny,og 1080 er vist omkring 1 år gammel se evnt mit anlæg og setup under Famillien christensen surround under punktet mit hifi/highend anlæg hvis det har interresse kan kun sige at jeg er tilfreds.
håber det er brugbart!!
venlig hilsen kristian christensen
|