Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 04:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hjælp en nybegynder med køb af surround (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
-CFN-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Jeg går og drømmer lidt om at få mig et surround system, så jeg kan se film i surround på mit fine nye fjernsyn. Mit problem er at jeg ikke kender så meget til hvad jeg skal kigge efter, så jeg føler lidt at jeg befinder mig i en jungle. Jeg har fundet et JVC sæt, som jeg umiddelbart synes er meget lækkert, i hvert fald at se på, om ikke andet Smile Er der nogen der kender noget til JVC TH-SW9 som kan ses her - http://www.jvc.dk/product.php?id=TH-SW9E&catid=100053

Jeg er lidt hooked på at få trådløse højtalere (gerne de høje tynde der), men ved ikke om sådan nogen lyder som de skal? (læs godt)

Desuden vil jeg gerne at der er radio og cd-afspiller i, så jeg kan kaste min gamle kasse af et anlæg ud.

Hvis der er nogen derude med erfaring indenfor dette område, så hører jeg meget gerne om andre alternativer, som ligger i samme prisklasse (altså 4-6000 eller deromkring)

Håber ikke at jeg lyder for meget som totalt nybegynder, selvom jeg jo nok ikke kan løbe fra det
Smile

Til top Vis -CFN-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -CFN-

Joch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

velkommen til

vil råde dig til ikke at købe trådløse, da det 1. gør systemet meget dyrere og hvis det alligevel er billigt er der stor mulighed for støj.

jeg vil heller ikke anbefalde høje tynde ht'er, da de ikke er så gode i den dybe bas.

men tag et smut ned i din lokal hifi biks, det vil kunne stykke noget, der er bedre end et JVC anlæg, sammen

fx http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/surround_sound/Syste mer.htm

her kan du se hvad du kan få til den pris

Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
Til top Vis Joch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joch

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes