|
Til den center idé ville jeg nok vælge at finde en effekt fætter.
Ja, det har jeg også selv overvejet, men jeg er under økonomisk pres og hvis det kunne fungere ordentligt ville det klart være at foretrække (tror jeg )
Af dem du nævner ville jeg ikke kigge på 3805'eren, som jeg ikke mener er ti'erne værdig. HK 8500eren er et glimrende match til ti'eren. Personligt ville jeg hellere aldrig vælge Thule til en JBL'er, men det ser ud til du selv kan lide den og der er da ingen tvivl om at der er ild nok i dem.
Jeg havde ellers fået det indtryk at 3805'eren var "fantastisk"... Kan man egentlig ikke biampe fronterne med denne i et 5.1-setup?
Jeg er meget tilfreds med lyden af IA100 på mine Ti1000. Men kan selvfølgelig ikke vide hvordan IA250 vil lyde på Ti5000. Fordelen ved IA250 som jeg ser det, er at den kan smide 2x250 når jeg hører musik.
Det er vel alment accepteret at Harman på JBL er en god kombination. Jeg har hørt en HK670 på mine Ti-5000, hvilket var fornuftigt men ikke topklasse. En AVR7000 er jo efterhånden langt nede i pris på brugtmarkedet. Derfor er den jo lidt interessant.
Jeg havde personligt nok bare valgt at gå efter en Forforstærker/effekt løsning som f.eks. HK Signature 2.1 og en HK 1.0 med dekoder fra dvdafspiller eller lign.
Absolut en mulighed
Anyway, overvejet at sløfe centeren? Personligt ville jeg da absolut hellere have de Ti'ere bagved end som en center også bare smide signalet ud til fronterne som sagens kan levere varen =)
Kan være det skal overvejes  |