Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: RS-232 port til opgraderinger (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
therock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 20 September 2003 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

hej alle, er der nogen der kan fortælle hvordan man opgraderer H/K signature 2.0-2.1 jeg har RS-232 port til opgraderinger men hvordan bruger man det. mvh therock. please help me.
Til top Vis therock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af therock

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 September 2003 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Det gør du ikke, H/K lagde svjh. opgraderingsmulighederne på hylden selv om de smed RS-232 porten på.

therock
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 September 2003 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

hej jesper,er der så andre måder man kan få det opgraderet,hilsen therock

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 September 2003 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Ikke svjv. den kan ikke opdateres til andet end den har ved leveringen. Meeeen du kunne jo prøve at sende Harman en mail, men jeg er næsten 100% på det ikke kan lade sig gøre at opgradere dem, desværre. Hvad savner du?

Hov forresten, man kan vist godt opdatere firmwaren i forforstærkeren, det løser vist nogle bugs og lign. men du får ikke flere surround formater. Mener jeg læste lidt om det på www.audioreview.com under anmeldelsen af forforstærkeren, prøv at tage et kig.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 20 September 2003 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har skrevet en del om 2.0´eren tidligere, og hvis det er version 2.10a du har, (hvilket det i dit tilfælde er, da det jo et mit gamle sæt) er der ikke flere opgraderinger. Der var planer om en 2.12 men den blev aldrig til noget, og teamet bag Citation og Signature blev i stedet fyret og projektet skrottet!

Jeg har haft jævn kontakt til Harman både herhjemme og i USA, og der kommer ikke mere til den serie! Hvilke opgraderinger havde du også ventet at få?? Der er kun 5.1 udgang derpå så det er begrænset hvad mere der kan hentes hvis det er flere kanaler du har i tankerne!

Det var deres hensigt med tiden at det også skulle dekode DVD-audio men også det blev droppet. Der har været til tider ret hektiske diskutioner på flere amerikanske fora omkring emnet, men der er desværre ikke noget at hente! Et rygte gik dog på at en af personerne bag Signature-serien arbejde på en opgradering dertil men ingen tror på at det bliver til noget - jeg holder dog stadig øje, da det vil være til gavn for flere folk!

RS-232 porten er at finde på mange surroundprodukter idag, men desværre er det de færreste producenter der rent faktisk kommer med en opgradering til deres produkter - synes mere at det ligner en god salgs-gimmick!

therock
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2003 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

hej ronin,jeg havde ikke forventet noget men hvis der var en opgraderingsmulighed så skal man  have det ordnet, mit indlæg kommer kun på grund af at der er nogle der har skrevet at der findes opgraderingsmuligheder.         p.s. jeg har haft onkyo surroundreciver dx-ds 595- yamaha rxv 4300- pioneer vsx-c300- marantz sr 4300 marantzen har jeg haft på prøve i 14 dage, intet slår H/K SIGNATURE 2.0-2.1,har også haft andre større anlæg på prøve men intet jeg skriver intet slår H/K signature det falder 100% imin smag selv tuneren er forrygende så her er en mand der er meget tilfreds,ronin tak for oplysningen angående opgraderinger, hvad syntes du om accuphase 211? venlig hilsen therock.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 21 September 2003 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Hej Steen, det er godt at høre at du er meget tilfreds for så er vi begge gået glade fra handlen. Accuphase E-211 er aldeles genial, og nu har jeg langt om længe fået en Accuphase DP-55 på den og det har løftet lyden ihvertfald en klasse eller 2, og efter jeg har fået den er mit mål nået indtil videre. Mine JBL Ti3000 ryger også på et tidspunkt men det haster bestemt ikke!

Det er en skam at der ikke kommer flere opgraderingsmuligheder til sættet - det kune ellers have været spændende at se hvad der dukkede op!

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2003 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Hej Ronin

Hvad skal du have istedet for 3000'erne?

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 21 September 2003 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Hej Jesper

Ved ikke helt hvad det skal være - der er selvfølgelig mange mulige emner, men jeg er ikke helt sikker endnu! Standerhøjttalere er ikke udelukkede, men som sagt.......

Det er såmænd ikke fordi at jeg er træt af dem, men lysten driver jo værket og nyt skal jo til - så længe det er noget der spiller ligeså dynamisk som Ti3000 er jeg tilfreds!

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2003 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Jepski, den følelse kender jeg godt. Har lige fået et sæt ProAc Responce 1.5 ind af dørene.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes