Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 15:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny Harman/Kardon AVR507 + KEF (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
highlife
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 22 September 2003 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Et spørgsmål fra en der er surround nybegynder og design freak. Jeg har interesseret mig for hi-fi i mange år, men nu har jeg bestemt mig for at opdyrke surroundlandet. Lyden er rimeligt højt prioriteret, men det skal altså også se godt ud!

Jeg har næsten bestemt mig for KEF KHT2005.2. Jeg har hørt 1'erne og de var fede i forhold til størrelsen og prisen, og med de forbedringer, der efter sigende skulle være i mk. 2, tror jeg det er rigtigt ok.

Så er det lige det med forstærkningen. Jeg har overvejet H/K AVR-3550 el. 4550 et stykke tid, men nu har jeg set i det tyske Stereoplay, at H/K kommer med en limited editon serie hvor den største receiver AVR507 er en 7.1 og prismæssigt ligger mellem 3550 og 4550. DVD506 er en standard (uden DVD-A). Og så ser det bare tæske godt ud. Hvordan mon lyden er i det i forhold til de "gamle" modeller. (og hvordan er de i forhold til hinanden. Får man andet end 7.1 i 4550??) Og hvordan er lyden i det hele taget i stereo?

Hvad tror I, er det en god kombination? eller er der alternativer der ser lige så godt ud?

Og er der nogen der har erfaring med butikker som www.go2camcorder.de og www.hificomponents.de ? De har nogle ret gode priser, men hvordan er det med troværdigheden og sikkerheden?

Til top Vis highlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af highlife

knp2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Sendt: 23 September 2003 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Jeg har erfaring med at hificomponents.de er for dyre i forhold til andre, samtidig lægger de ekstra gebyr oveni når det går til udlandet. De mener åbenbart at der skal betales ekstra moms, jeg havde en stor e-mailing frem og tilbage med dem men uden held.

Prøv i stedet: http://62.153.168.60/index.asp digitalo de skulle vist være OK efter de forskellige reviews på nettet og de forhandler også HK

Lad mig vide hvis du finder ud af mere med de nye modeller fra HK jeg overvejer nemlig det samme.

Til top Vis knp2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af knp2

highlife
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Sendt: 23 September 2003 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Tak for tippet. Det er rigtigt, at det ser ud til at de lægger 25% moms oveni. Alligevel koster en AVR4550 ca. 770 € hos www.gotocamcorder.de inkl. moms og forsendelse, mens man hos www.digitalo.de må slippe 813 €. Og så kan man betale på efterkrav. Så risikoen skulle vel være lille.

Jeg har fundet lidt om de nye H/K modeller på http://www.areadvd.de/index.html. Der er ikke noget at finde på H/K's egen hjemmeside.

Til top Vis highlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af highlife

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Sendt: 27 September 2003 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Jeg gav 825 EUR ex. fragt (25 EUR eller deromkring) for min AVR-5550 hos tophifi24.de
Skal godtnok forudbetales via bankoverførsel, men havde ingen problemer overhovedet med forsendelse. De 3 gange jeg skrev mails til dem havde jeg svar inden 24 timer.

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

Møffe
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 24 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 September 2003 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Hej Gutter,

www.go2camcorder.de og www.hificomponents.de er et og samme firma,

Copyright © 1997 - 2001  HIFI COMPONENTS BERNHARD VEHNS.

Til top Vis Møffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Møffe

Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 20 Oktober 2003 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

highlife skrev:

Så er det lige det med forstærkningen. Jeg har overvejet H/K AVR-3550 el. 4550 et stykke tid, men nu har jeg set i det tyske Stereoplay, at H/K kommer med en limited editon serie hvor den største receiver AVR507 er en 7.1 og prismæssigt ligger mellem 3550 og 4550. DVD506 er en standard (uden DVD-A). Og så ser det bare tæske godt ud. Hvordan mon lyden er i det i forhold til de "gamle" modeller. (og hvordan er de i forhold til hinanden. Får man andet end 7.1 i 4550??) Og hvordan er lyden i det hele taget i stereo?

Jeg hørte AVR507 i stereo på KT messen, og den lyder rigtigt godt.
Pris: 7495.- 

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes