Sendt: 11 August 2005 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle de receivere du nævner er rigtigt gode på hver deres måde. Jeg kender ikke meget til pioneer - udover at jeg har smuglyttet i ElGiganten.... Jeg kender heller ikke meget til det udstyr du allerede har - det havde hjulpet lidt, hvis du havde nævnt hvilken forstærker du bruger nu. Yamaha & Pioneer er såkaldt "lyse" forstærkere, der har en klar diskant og en præcis bas, hvorimod marantz er lidt mørkere og blødere i lyden, og det er absolut en smagssag, hvad man kan lide!!!
Hvis du har mulighed for det, burde du prøve at låne noget forskelligt udstyr hjem. Mange forhandlere giver dig denne mulighed - helt gratis, men for et mindre depositum. Hvis du køber via nettet, har du 14 dages returret, men så betaler du (de fleste steder) ca. 150,- til fragt hver vej, så det er i det lange løb en dyr måde at teste hjemme på! På den anden side, skal du jo lytte til udstyret i lang tid fremover!
Du burde helt klart også overveje Onkyo TX-SR702E! Det er den receiver jeg har, og den er i mine ører suveræn - både til surround og til stereo/musik. Den koster ca. 7500,- til 8500,- anpå hvor god man er til at handle, og hvad onkyo angår, kan jeg anbefale KT-Radio i Odense (snak med Jan). Men SunAudio kan også en ting eller 2 med onkyo. Vælger du marantz, så er SunAudio ikke let at komme udenom.
HELD OG LYKKE! __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|