| Forfatter |
|
Geniez Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Panasonic SA-HE75 Receiver med 5 x 80 Watt
5 x 80 Watt
Dolby Digital & DTS dekoder
Dolby Pro Logic ll dekoder
2 Optiske indgange
1 Coaxial indgang
4 Video indgange
Subwoofer udgang
Radio med RDS samt 30 faste stationer
System fjernbetjening
2499,00
Panasonic SB-TP20 Surround højttalere
5 stk. 100 W satellit højttalere med 2 enheder i hver, samt aktiv subwoofer på 100 W sikrer at dette sæt kan klare selv kraftige forstærkere.
2999.-
Desuden skal jeg også engang have en dvd-afspiller i panasonic. men det kommer engang.
mit spørgsmål lyder på er dette et godt køb???
eller skal jeg overveje at købe Panasonic SC-HT870 Dette er et samlet set med en dvdafspiller med inbygget resiver og højtaler til 3999,-
|
| Til top |
|
| |
Joch Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 582
|
| Sendt: 30 August 2005 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden at have hørt det påglæde tvivler jeg dog på du for ret meget mere ud af det anlæg end du vil gøre af et lumatron produkt!
Hvis du vil ned i den prisklasse så køb brugt. eller ofre lidt mere
Men hvis du går efter lyd som du kan gå ind i fona og høre, så kan det måske bruges, problemet er så bare at du kan få det til langt billigere penge! __________________ Mvh Lars Jochumsen
Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
|
| Til top |
|
| |
Geniez Forum Bruger

|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 06:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter som at jeg er ny inden for dette, og dette er mit første soround anlæg som jeg skal købe, vil jeg gerne hvis du/i kan fortælle mig hvad der er dårligt ved mit valg. eller hvad der er godt for den sags skyld. Så man kan blive kloger for til sidst at vide hvad jeg skal købe.
|
| Til top |
|
| |
Kim G Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 10 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Geniez ->
Mit forslag er at du går en tur i Hi-Fi klubben på søndag når de har jubilæumsfest. Hvis du er heldig kan du få:
1 Denon AVR1705 Receiver 6*75 watt (1500,-)
1 Dali Concept surround sæt (uden sub til 5000,-)
Det vil i alt koste en tusse mere, og vil givetvis lammetæske Panasonic sættet. Fronterne kan klare at spiller subsignalet indtil du har budget til at tilføje en subwoofer.
Denon er (ligesom Yamaha og Pioneer) blandet de førende på surround sound, og det hjælper, når man er nede i entry level modellerne.
Venligst
Kim
|
| Til top |
|
| |
Geniez Forum Bruger

|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set på nogle højtaler som har følgene beskrivelse
Beskrivelse: 140 watt RMS 350 watt musik Frekvensområde: 30 - 21.000 Hz Impedans: 4 ohm Virkningsgrad: 89 dB Bredde: 17 cm Dybde: 22 cm Højde: 82,5 cm
er de gode som fronthøjtaler???
Hvad skal man kigge efter??? og hvorfor???
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad være med at kigge på specifikationerne, de siger sjældent noget om hvordan højttaleren lyder i virkeligheden.
Lige så med watt (eks: 50 NAD watt svarer til ca. 80 Sony watt, som svarer til 10.000 computerhøjttaler/kina watt....osv....osv...) Man kan ikke bruge det til noget!
Skriv hellere hvad det er for et mærke og model og evt pris, så vil det være noget lettere for "os" at finde ud af om det er noget af det rigtige
|
| Til top |
|
| |
Geniez Forum Bruger

|
| Sendt: 31 August 2005 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
|
2½ vejs Mivoc gulvhøjttaler (Front)
Beskrivelse: 140 watt RMS 350 watt musik Frekvensområde: 30 - 21.000 Hz Impedans: 4 ohm Virkningsgrad: 89 dB Bredde: 17 cm Dybde: 22 cm Højde: 82,5 cm
650,-
P Acoustic Center ( Center ) Beskrivelse: RMS: 80 watt Musik: 120 watt Impeans: 8 ohm 2 stk 6" afskærmede coatede basser med gummiophæmg Med aftagelig stoframme 1 stk afskærmet 1" soft dome Dimensioner: Bredde: 66 cm Højde: 22,5 cm Dybde: 24 cm
495,-
til baghøjtaler har jeg kigget på nogle kx 5000
Beskrivelse: Belastning: 35 watt RMS 100 watt musik Dimensioner: højde: 18 cm bredde: 18 cm dybde: 18 cm Frekvensområde: 50 - 22.000 Hz Impedans: 8 ohm Virkningsgrad: 88 dB Vægt: 0,7 kg
til 225,- stk
det er alt sammen hos hoejttalerbutikken.dk
ved godt at det ikke er lige så godt som de dali højtalere som Kim G andbefaler, men jeg har ikke lige så mange penge at smide efter det, har omkring 4k. måske 5k hvis jeg taler godt med kærsten.
Her kan jeg få alle 5 højtaler til omkrin 2.5K så har jeg stadig råd til en Reciver |
|
| Til top |
|
| |